اختتاميه ارزيابي معاونت بهره برداري برق منطقه اي ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان، در این جلسه محسنی مدیرعامل این شرکت ضمن تاکید بر تخصصی شدن تعمیرات و نگهداری برق اصفهان گفت: در معاونت بهره برداری نگهداشت نیروهای متخصص بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: ریسک پذیری شبکه برق اصفهان بالاست و با نقدینگی های بیشتر می توان گامهای موثری برای افزایش قابلیت اطمینان شبکه برداشت.
مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان در عین حال ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی دقیق بتوانیم اقدامات شایسته ای برای ارتقای نقاط قابل بهبود بر داریم.
سپس اسلامی معاون بهره برداری برق منطقه ای اصفهان اظهار داشت: ارائه نظرات و پیشنهادات ارزشمند این عزیزان، بدون شک در ارتقای سطح عملکرد و ارائه خدمات بهتر به مشترکین ما موثر خواهد بود.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این معاونت طی سال گذشته گفت: در این مدت شاهد اقدامات موثری در حوزه های مختلف از جمله پایداری شبکه، رفع خاموشی ها، کاهش تلفات و مدیریت مصرف برق بوده ایم که این اقدامات در جهت تحقق اهداف شرکت و ارائه خدمات باکیفیت به مشترکین انجام شده است.
اسلامی همچنین از آمادگی این معاونت برای رفع چالش ها و موانع موجود در مسیر ارائه خدمات خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همدلی تمامی دست اندرکاران، شاهد ارتقای روزافزون شاخص های عملکردی در این حوزه باشیم.
در ادامه uلیرضا پور مدیرکل دفتر ارزیابی و نظارت شبکه انتقال شرکت توانیر، معاونت بهره برداری برق منطقه ای اصفهان را سرآمد و برتر و مهندس اسلامی را نیز پرسابقه ترین معاونت انتقال در بین شرکتهای برق منطقه ای دانست و گفت: این برتری حاکی از مدیریت صحیح و موثر ایشان دارد.
وی ارزیابیها را بسیار حائز اهمیت خوانده و اذعان داشت: تبادل تجربه ،الگوبرداری و اشتراک تجربیات بهترین نتیجه این ارزیابی ها است.
در پایان جلسه نیز ارزیابان به معرفی نقاط ضعف و قوت معاونت بهره بردای برق منطقه ای اصفهان پرداختند و مهندس مرادی سرارزیاب شرکت توانیر، برق منطقه ای اصفهان را یک دانشگاه معرفی کرد و گفت: در این ارزیابی یادگیری، تجربه و انتقال و اشتراک تجربه وبه طور کلی مدیریت دانش  جهت انتقال تجربیات به سایر شرکتها را طی یک هفته ای که به اتفاق سایر همکاران میهمان شما بودیم مشاهده کردیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات