وضعیت مطلوب پاکیزگی و تنظیف در شهرداری منطقه ۷

وضعیت مطلوب پاکیزگی و تنظیف در شهرداری منطقه ۷

هادی بدری حامد در حاشیه بازدید از سطح حوزه شهرداری منطقه ۷ تبریز گفت: شهرداری منطقه جنوب غرب تبریز به عنوان یکی پرجمعیت ترین مناطق شهر بوده و وجود محلات کم برخوردار در این منطقه ضرورت توجه ویژه به آن را دوچندان کرده است.

بدری گفت: در بازدیدی که به همراه همکاران ستادی از سطح منطقه داشتیم وضعیت رفت و روب و پاکیزگی در اکثر محلات و حوزه های این منطقه مطلوب بود که جا دارد از کارگران و همکاران شریف در این خصوص تقدیر شود.

وی با تاکید بر توجه ویژه بر جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و جلوگیری از سد معبر گفت: سد معبر خودرویی و مغازه ای در تضاد با حقوق شهروندان است و باعث تضییع حقوق شهروندان می شود بنابر این وظیفه داریم با همکاری سایر نهادهای مسئول برای رفع انواع سد معبر تلاش کنیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز همچنین با اشاره به درخواست های شهروندان مبنی بر جمع آوری سگ های بلاصاحب گفت: لازم است در تمامی مناطق بخصوص منطقه ۷ تلاش ویژه ای برای جمع آوری و انتقال سگ های بلاصاحب صورت گیرد تا انتظارات و درخواست های شهروندان در این خصوص بی جواب نماند.

بدری گفت: توجه هر چه بیشتر به پاکسازی معابر، پیاده روها، پاکسازی مسیل ها، تنطیف نمازخانه ها ی موجود در پارک ها، سرویس های بهداشتی، کانال ها و آبروهای سطح منطقه از دیگر مسائل مهم است که باید در سطح منطقه مورد توجه نیروهای خدمات شهری قرار گیرد .

معاون شهردار تبریز در پایان با تقدیر از نیروهای تلاشگر خدمات شهری منطقه ۷ تبریز بر افزایش بیش از پیش نظم و انضباط در خدمت رسانی نیروها تمامی مناطق شهر تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات