اهتمام ویژه مدیریت شهری تبریز به گسترش ورزش

اهتمام ویژه مدیریت شهری تبریز به گسترش ورزش

یه گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی در جلسه شورای عالی تربیت بدنی و ورزش همگانی شهرستان تبریز و آیین تجلیل از باشگاه ها در قالب جشنواره رسم جوانمردی‌ با حضور فرماندار شهرستان تبریز، اظهار کرد: نگاه شورا و شهرداری تبریز به ورزش در دوره فعلی، نگاهی جدی و حمایتی بوده و مدیریت شهری تبریز از هیئت های ورزشی، تیم‌ها و قهرمانان شهر در حد وسع خود حمایت می‌کند.

وی رویکرد شهرداری منطقه ۲ را نیز مبتنی بر ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت کشف و پرورش استعدادهای جوان و نوجوان در زمینه ورزش دانست و افزود: در این راستا طی سال گذشته اقدامات شاخصی انجام شده است.

علی‌پور زنوزی با اشاره به اینکه شهر تبریز از لحاظ استعداد ورزشی پتانسیل قابل توجهی دارد، گفت: در یک مقطع زمانی، تیم‌های ملی ما از جمله تیم ملی فوتبال بازیکنان تبریزی زیادی داشت که شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دادند اما بی‌توجهی به موضوع استعدادیابی رفته‌رفته موجب شد تا حضور ورزشکاران تبریزی در تیم‌های ملی کشورمان کم‌رنگ شده و حتی تیم تراکتور به عنوان تنها تیم لیگ برتری فوتبال تبریز خالی از بازیکن بومی باشد.

وی با اشاره اقدامات قابل توجه شهرداری تبریز در حوزه زیرساخت‌های ورزشی، از احداث خیابان ورزش برای اولین بار در تبریز خبر داد و افزود: این خیابان شامل چند زمین ورزشی برای رشته‌های مختلف از جمله فوتبال ساحلی، والیبال، اسکواش و ... توسط شهرداری منطقه ۲ در حال احداث است.

شهردار منطقه ۲ تبریز از برگزاری همایش بزرگ کوه‌روی در عون بن علی در روز جمعه هفته جاری توسط تربیت بدنی این منطقه خبر داد و گفت: جشنواره ورزش‌های کارگری نیز توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز از روز شنبه آینده آغاز خواهد شد.

در این مراسم یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز از موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه ۲ به پاس تلاش‌ها و اقدامات شاخص و تاثیرگذار در حوزه ورزش تجلیل کرد.

تجلیل فرماندار شهرستان تبریز از شهردار منطقه ۲

جلسه شورای عالی تربیت بدنی و ورزش همگانی شهرستان تبریز و آیین تجلیل از باشگاه ها در قالب جشنواره رسم جوانمردی، با حضور یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز و اعضای این شورا صبح امروز در محل شهرداری منطقه ۲ تبریز برگزار شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به ضرورت ایجاد و حفظ زیرساخت‌های موجود ورزشی، از شهردار منطقه ۲ به عنوان یکی از حامیان جدی ورزش یاد کرد و اقدامات شهرداری تبریز در این حوزه را ارزشمند توصیف کرد.

نوایی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان هم در این مراسم با ارایه گزارشی از مجموعه اقدامات انجام یافته توسط این اداره، به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های آتی ورزش شهرستان تبریز پرداخت.

همچنین میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز در این جلسه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های شاخص شهرداری تبریز در حوزه ورزش در دوره فعلی مدیریت شهری ارایه کرد.

در پایان این مراسم، از موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه ۲ تبریز به پاس تلاش‌ها و اقدامات شاخص و تاثیرگذار در حوزه ورزش بخصوص در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای انجام فعالیت‌های ورزشی بویژه در حوزه همگانی، از سوی فرماندار شهرستان تبریز تجلیل شد.

همچنین حسین نجفی قهرمان اخلاق‌مدار ورزش‌های رزمی ایران و جهان و مدیر باشگاه شهید نجفی نیز مورد تجلیل فرماندار شهرستان تبریز قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات