رادیو استودیو شهر تبریز؛ زبان گویای شهرداری و صدای همدلی با شهروندان

رادیو استودیو شهر تبریز؛ زبان گویای شهرداری و صدای همدلی با شهروندان

به گزارش شهریار ، این واحد در جهت ارتقای خدمت‌رسانی شهری و همچنین در حوزه ارتقاء فرهنگ و آموزش شهروندی سعی دارد نقش پل ارتباطی موثر بین شهروندان و مدیریت شهری ایفا کند.

در سال ۱۴۰۲ با همت و تلاش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز برای بهبود، بروز رسانی و افزایش کیفیت صدای برنامه های تولیدی رادیو در استودیو شهر، بعد از بازسازی کفپوش، تقویت دیوارهای اکوستیک عملیات نصب و راه اندازی UPS، با خرید و نصب میکسر صدای تمام دیجیتال AEQ CAPITAL و تجهیزات جانبی صدا از حالت آنالوگ به دیجیتال تبدیل شده است.

برنامه‌ رادیویی مردم محور "تبریزیم" هم راستا با برنامه تلویزیونی تبریزیم بر اساس ساز و کار جدید خود علاوه بر طرح سیاست های کلان مدیریت شهری تبریز، ضمن طرح مشکلات شهری شهروندان عزیز، مراتب رفع آنها را نیز از مدیران شهرداری تبریز پیگیری خواهد کرد.

در این برنامه پس از احصاء مشکلات و معضلات محله‌ای از مناطق مختلف شهر با هماهنگی استودیو شهر پس از حضور مدیران شهری در محل و استماع مطالبات مردمی تا رفع مشکلات، توسط گزارشگر برنامه مستندسازی و از طریق صدای و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی روی آنتن رود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات