مديرعامل شركت توانير خبر داد: افزايش پاداشهاي طرح ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، مصطفی رجبی مشهدی در نخستین نشست خبری خود در سال ١٤٠٣، با اصحاب رسانه با اشاره به استمرار اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برای مشترکان خانگی در دوره اوج بار تابستان امسال، گفت: علاوه بر پاداشهایی که سال گذشته به مشترکان مشارکت کننده در طرحهای مدیریت مصرف برق پرداخت شد، میلیونها جایزه ارزنده دیگر از قبیل خودرو، لوازم خانگی، تلفن همراه، تجهیزات الکترونیکی و... برای مشترکان در نظر گرفته شده که جزییات آن به زودی با رونمایی از پویش با انرژی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
وی اضافه کرد: همچون سال گذشته برای هر کیلووات صرفه جویی در مصرف برق مشترکان خانگی ٢ هزار تومان پاداش تعیین شده که مشترکان می توانند ضمن برخورداری از این پاداش نقدی که در قبوض برق آنها لحاظ می شود، در قرعه کشی اهدای جوایز ارزنده ای که از آنها یاد شد، نیز شرکت کنند.
سخنگوی صنعت برق در ادامه به طرح نیروگاه سازی توسط صنایع انرژی بر مطابق قانون مانع زدایی از صنعت برق اشاره کرد و گفت: تاکنون ١٧ هزار مگاوات موافقت اصولی احداث نیروگاه صنعتی صادر شده که از این میزان ١٣٦٩ مگاوات واحد نیروگاهی احداث و به شبکه سراسری برق کشور متصل شده که این میزان تا اوج بار تابستان امسال به ١٨٧١ مگاوات  خواهد رسید.
وی با بیان اینکه صنایع نیروگاه ساز علاوه بر این که می توانند برق مازاد خود را به صنایع دیگر صادر کنند، گفت: حتی اگر صنایع موفق به انجام این کار نشوند، صنعت برق با قیمتهای جذابی برق آنها را خریداری خواهد کرد.
رجبی مشهدی در عین حال تصریح کرد: صنایعی که در این طرح مشارکت نکرده و مبادرت به ساخت نیروگاه نکردند، در اولویت برنامه های مدیریت مصرف صنعت برق در دوره اوج بار تابستان قرار خواهند گرفت و صنایع سازنده نیروگاه، مطابق با ظرفیت ایجاد کرده از این برنامه ها معاف خواهند بود.







لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات