ضرورت همكاري و تعامل همه بخشهاي مرتبط در جهت تسريع ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع برق مشهد، در این جلسه کریمی معاون برنامه ریزی و مهندسی ضمن تشریح اهمیت سامانه جامع مهندسی در ارتقای سطح کیفی خدمات و بهینه سازی فرآیندها، بر ضرورت رفع موانع و مشکلات پیش روی استقرار کامل این سامانه تأکید کرد.
حشمتی معاون هوشمندسازی و فن آوریهای نوین نیز در این جلسه بر لزوم تعامل و هم افزایی واحدها جهت تسریع در فرایند استقرار تاکید کرد.
همچنین حسین کرامتی پور رئیس گروه طراحی، ضمن بیان کارکردهای سامانه مهندسی و ارائه گزارش بازدید حوزه مهندسی توزیع شهرستان اصفهان گفت: برای بهره برداری کامل از مزایای این سامانه، لازم است همه معاونت ها و دفاتر ذیربط در شرکت با یکدیگر همکاری کنند.
وی درعین حال بر ضرورت تشکیل کارگروهی متشکل از همکاران مرتبط در سطح شرکت برای استقرار الزامات سامانه مهندسی تأکید کرد و اظهار داشت: "این کارگروه وظیفه خواهد داشت تا با برنامه ریزی دقیق و نظارت مستمر، فرآیند استقرار سامانه را به نحو احسن انجام دهد.
در ادامه، حاضران در نشست به بحث و تبادل نظر در خصوص چالش ها و راهکارهای پیش روی استقرار کامل سامانه جامع مهندسی پرداختند و مقرر شد اقدامات لازم جهت رفع موانع و مشکلات موجود در اسرع وقت انجام شود..

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات