تاكيد مديرعامل توانير بر لزوم اجراي دقيق و برنامه ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، به منظور بررسی آمادگی شرکتهای زیرمجموعه توانیر برای گذر موفق از پیک تابستان پیش روز، جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت توانیر و مدیران عامل شرکتهای برق منطقه ای زنجان و توزیع نیروی برق زنجان و قزوین برگزار شد.
در این نشست مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق برای گذر از اوج بار تابستان ١٤٠٣ اظهار داشت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف تابستان پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو لازم است با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی و کمبود برق در این ایام جلوگیری کنیم.
وی همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه ها و نهادها، به ویژه شرکت های توزیع نیروی برق در مدیریت پیک بار و پایداری شبکه برق را موثر خواند و اظهار امیدواری کرد با همکاری و تلاش تمامی دست اندرکاران، از تابستان امسال بدون کمترین مشکل با موفقیت عبور کنیم.
مدیرعامل شرکت توانیر همچنین با اشاره به ابلاغ ١٨٠ اقدام از سوی وزارت نیرو برای مدیریت مصرف برق در اوج بار تابستان، بر لزوم اجرای دقیق و برنامه ریزی شده این اقدامات در سطح کشور به ویژه استانها زنجان و قزوین تأکید کرد و در عین حال خواستار همکاری و تعامل هر چه بیشتر بین شرکت های برق منطقه ای و توزیع به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشترکان و مدیریت مصرف برق در دوره اوج بار تابستان شد.
در ادامه این جلسه، پیام جوادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گزارشی از اقدامات انجام شده برای گذر از اوج بار تابستان سال گذشته ارائه کرد و گفت: این شرکت با اجرای برنامه های مختلفی از جمله توسعه شبکه برق، اصلاح انشعابهای فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت  مصرف، آمادگی خود را برای گذر از اوج بار تابستان اسمال افزایش داده است.
همچنین اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این جلسه لزوم استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای مدیریت مصرف برق را مورد اشاره قرار داد و اظهار امیداری کر: با همکاری مشترکین و سایر دستگاه ها، بتوانیم تابستانی بدون خاموشی را در استان زنجان تجربه کنیم.
در این جلسه، ضمن بررسی چالش ها و راهکارهای عبور از اوج مصرف تابستان، لزوم همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه ها و نهادها برای مدیریت مصرف برق و پایداری شبکه برق مورد تاکید قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات