بازدید اعضای کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر از پروژه‌های سرمایه گذاری شهرداری تبریز

بازدید اعضای کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر از پروژه‌های سرمایه گذاری شهرداری تبریز

به گزارش شهریار ، اعضای کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر به بازدید از پروژه های درحال اجرای ‌شهرداری تبریز و بررسی روند احداث مجموعه پارکینگ مکانیزه ۷تیر، پروژه خلیج، پروژه ترلان و مجموعه سون استار پرداختند.

در ادامه این بازدید، سیدکاظم زعفرانچیلر، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز، در این بازدید گفت: خوشبختانه اغلب این پروژه ها طبق برنامه‌ و پروانه صادر شده پیش می‌روند و بیشتر پروژه های راکد در شرف بازبینی و راه اندازی مجدد قرار گرفته و در آینده نزدیک شاهد تعیین تکلیف، اجرا و بهره برداری آنها خواهیم بود.

یاسین بجانی، عضو دیگر کمیسیون سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز در جریان این بازدید گفت: بعد از ارائه گزارش عملکرد سازمان سرمایه‌گذاری بررسی وضعیت پروژه های تعیین تکلیف شده و پروژه های که بلاتکلیف مانده اند انجام شده است.

وی افزود: برخی از پروژه ها با موفقیت و در سطح قابل تحسین در حال اجرا است و برخی پروژه ها با مشکلاتی روبرو بودند که تعیین تکلیف شده و به روند اجرایی در می‌آیند تا به زودی به مجموعه‌ها و مراکز تجاری، مسکونی و خدماتی در شان تبریز و شهروندان فهیم تبریزی تبدیل شوند.

رضا خلیلی، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز نیز در این بازدید، ضمن ارائه گزارش و تشریح مراحل اجرایی و پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری شهر تبریز گفت: برخی از پروژه های ناقص که با مشکلاتی روبرو بودند تعیین تکلیف شده و حدود ۱۵ بسته و پروژه‌ در حال اجرا برای کلنگ زنی و بهره‌برداری همزمان با همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری شهرداری تبریز آماده می‌شوند.

برای تماشای گزارش تصویری این رویداد اینجا کلیک کنید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات