تحقق اجرای کف‌سازی ۱۰۰۰ مترمربعی در پارک ابوذر

تحقق اجرای کف‌سازی ۱۰۰۰ مترمربعی در پارک ابوذر

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: به منظور زیباسازی محیط و تسهیل در تردد شهروندان، عملیات کف سازی اطراف پارک ابوذر و کتابخانه فاتح، که از چند روز قبل آغاز شده بود، در مساحت هزار متر مربع، به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه پس از اجرای عملیات تخریب نسبت به اجرای سنگفرش و مناسب سازی محوطه اقدام شد که هدف از اجرای این عملیات، ارایه خدمات مطلوب رفاهی، ارتقاء سطح خدمات رسانی، حفظ آرامش و امنیت برای شهروندان است.

آدی بیگ عنوان کرد: وجود این فضاها در محلات در راستای شادابی و نشاط محله ای نقش اصلی داشته و می توان به عنوان یکی از شاخص های توسعه ای در راستای توسعه پایدار مدنظر قرار گیرد .

وی ادامه داد: احداث این پارک در مرحله آرماتور بندی سرویس بهداشتی با پیشرفت ۲۰ درصدی بوده که بعد از احداث پله های ارتباطی بین پیاده راه ها اقدامات لازم برای فضای سبز در این پارک صورت خواهد گرفت.


شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه از صدور اخطاریه دوم و سوم برای پروژه هایی که اصول ایمنی را رعایت نکرده اند، خبر داد و افزود: واحد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۷ تبریز به پروژه هایی که اخطاریه اول از طرف واحد بحران صادر شده بود و توجه نکرده بودند، اخطاریه دوم و سوم صادر کرد.

وی افزود: تمامی ساخت و سازها باید با رعایت اصول و قوانین انجام گیرد که در این رابطه که بعد جان و مال مردم مرتبط است با کسی مماشات نداریم.

آدی بیگ متذکر شد: با تمامی کارگاه‌های عمرانی در منطقه که اصول اولیه ساخت و ساز و ایمنی را رعایت نکرده‌اند، برخورد جدی خواهد شد و هر چه سریع‌تر باید برای رفع این تذکرات اقدام کنند.

وی عنوان کرد: شهرداری منطقه ۷ تبریز به ساختمان هایی که اصول ایمنی از قبیل عدم اجرای جان پناه در گودبرداری، مسدود کردن  مسیرهای جوب و پیاده رو و گذرها رعایت نمی کنند و به ساختمان‌های نیمه کاره جهت حفظ جان شهروندان اخطاریه صادر کرد.


شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه با اشاره به اینکه واحد امانی بازوی کارآمد شهرداری منطقه ۷ تبریز است، گفت: در سال ۱۴۰۲ دیوار کشی ۴۲۱ متر مربعی واحد امانی در جنوب غرب تبریز صورت گرفت.

آدی بیگ عنوان کرد: واحد امانی یکی از واحدهایی است که به دلیل تسریع در امور و در مواقعی که امکان استفاده از پیمانکاران بخش خصوصی وجود ندارد، بهسازی و ترمیم و نگهداشت شهر را بر عهده دارد.

وی افزود: در سال گذشته تعمیر، نوسازی و رنگ آمیزی ۵۲۶ مورد نیمکت، رنگ آمیزی ۴ هزار متر نرده و ۶۰۰ متر جدول انجام شده است.


آدی بیگ خاطر نشان کرد: ۳۰۲ مورد رنگ آمیزی سطل و باکس زباله، ۴۸۱ مورد نصب زیرباکس و ریل گذاری محل باکس، توسط واحد امانی شهرداری منطقه ۷ تبریز صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به نصب ۱۶۸ مورد دریچه در سطح منطقه، افزود: ۴۳۱ مورد، تعمیر، تعویض و ساخت پل فلزی و ۱۸۶ عدد پل فلزی جدید در جنوب غرب تبریز در طول سال گذشته نصب شده است.

آدی بیگ گفت: ۵ هزار و ۴۰۰ مترمربع امحا دیوار نوشته و دال گذاری ۱۶۶۰ عدد از دیگر اقدامات کارگاه امانی شهرداری منطقه ۷ تبریز است.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی سلامت بانوان در بوستان قرآن خبر داد و افزود: کارگاه آموزشی با موضوع سلامت بانوان با آموزش کارشناس محترم خانم فرشباف در بوستان قرآن برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی، چهارمین کارگاه آموزشی «سلامت بانوان» است که در فروردین ماه امسال در فرهنگسرای کوثر لاله، مسجد امام حسن رسالت، مسجد امیرالمومنین شهرک نور و در بوستان قرآن برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات