جدایی خمز از تراکتور/ گل محمدی گزینه احتمالی

به گزارش شهریار به نقل از ایرنا، در حالی تمرینات تیم تراکتور ظهر دیروز در ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل به پایان رسید که گویا سرمربی اسپانیایی از بازیکنان خداحافظی کرده و جدایی خود از تیم قرمز تبریز را اعلام کرده است.

بنا بر اخبار رسیده از تمرینات امروز تراکتور، خمز ضمن خداحافظی از نفرات باشگاه، از اینکه مدت یک فصل و نیم اعضای باشگاه و بازیکنان او را تحمل کردند و روزهای فوق‌العاده ای در تبریز داشته است، قدردانی کرد.

قرار است تا دقایقی دیگر جلسه ای بین سرمربی تراکتور و مدیرعامل این باشگاه برگزار شود تا جزئیات جدایی خمس نهایی شود، اما چنین به نظر می رسد که این جدایی به صورت توافقی از نظر مسایل مالی صورت خواهد گرفت.

هم اکنون در محافل عمومی از "یحیی گل محمدی" به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور یاد می شود و در همین حال مربیانی چون "رسول خطیبی"، "فرهاد مجیدی" و " ارطغرل ساغلام" ترکیه ای جزو گزینه های این پست هستند.

تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته ۲۳ لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه گذشته در ورزشگاه یادگار امام متحمل باخت سنگین ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن شد که این نتیجه باعث اعتراض هواداران و شعارهایی علیه سرمربی تیم شد.

این تیم در هفته ۲۴ روز جمعه آینده در قائمشهر به مصاف نساجی می رود.

پاکو خمس ۵۴ ساله آذر ماه سال ۱۴۰۱ و پس از جدایی قربان بردیف به عنوان سرمربی تراکتور معرفی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات