درخشش کارمند شهرداری منطقه۹ در مسابقات تنیس روی میز جام رمضان۱۴۰۳

درخشش کارمند شهرداری منطقه۹ در مسابقات تنیس روی میز جام رمضان۱۴۰۳

به گزارش شهریار ، مسابقات تنیس روی میز جام رمضان۱۴۰۳ که در طول چند روز گذشته با مشارکت هیئت تنیس روی میز استان، باشگاه شهرداری تبریز و همچنین با همت شهرداری منطقه۸  برگزارگردید، با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

در جریان برگزاری این مسابقات که با حضور شهرام سربخشیان، مربی تبریزی تیم ملی عراق و تیم هایی از شهرهای ارومیه، مراغه، بناب، آذرشهر، تبریز و همچنین بازیکنان ملی پوشی از استان های تهران، قم و کردستان در سالن دانش آموز اداره کل آموزش و پرورش استان، همراه بود، طی برگزاری ۴۵ مسابقه تیمی، مهدی حسین زاده کارمند شهرداری منطقه۹ با درخشش  و عملکرد چشمگیرخود، قهرمانی را برای تیم متبوعش به ارمغان آورد.

در پایان این مسابقات، تیم شرکت دیفیوزر به مقام قهرمانی دست یافت و تیم شهرداری منطقه۲ تبریز به مقام دوم و تیم های فولاد ظفر بناب و غذای تبریز مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

گفتنی است  مهدی حسین زاده که دارای عناوین متعدد کشوری و ملی در رده های مختلف قهرمانی این رشته ورزشی است، یکی از سرمایه های ورزشی شهرداری کلانشهر تبریز است که می تواند بیش از این مورد توجه متولیان ورزشی شهرداری بمنظور نخبه پروری شهروندان علاقه مند به این رشته ورزشی قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات