برقراری بیش از ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در اسفند ۱۴۰۲

برقراری بیش از ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در اسفند ۱۴۰۲

به گفته فخاران، تماس‌های تلفنی بخش پاسخ‌گویی (ستادی و استانی) سامانه ۱۴۱ در اسفند ۱۴۰۲، مجموعا ۲۴۸ هزار و ۹۶۷ تماس بوده که نسبت به‌مدت مشابه سال پیش از آن رشد ۱۱۳ درصدی را نشان‌می‌دهد.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات