تداوم اجرای طرح "نگهداشت شهری" در بافت تاریخی تبریز

تداوم اجرای طرح "نگهداشت شهری" در بافت تاریخی تبریز

به گزارش شهریار ، حسین منیری فر بهسازی آسفالت معابر اصلی و فرعی در کنار ساماندهی فضای سبز و بصری از مهمترین آیتم های اجرای این طرح بشمار می رود.

وی افزود: به دلیل حفاری‌های انجام یافته و خرابی آسفالت خیابان های طالقانی و ارک جدید، طی روزهای اخیر بعد از کاترزنی و زیرسازی اصولی، لکه گیری آسفالت در خیابانهای طالقانی و ارک جدید، توسط اکیپ آسفالت خدمات شهری، انجام پذیرفت.

منیری فر اظهار کرد: در قالب این پروژه تمام نقاط نیازمند  این دو خیابان آسفالت ریزی شده و بالغ بر ۳۰ تن آسفالت ریزی شد.

وی یاد آور شد: در  راستای ساماندهی معابر سطح حوزه، طی روزهای آتی، سایر معابر منطقه ۸، لکه گیری و آسفالت ریزی خواهد شد.

شهردار منطقه ۸ همچنین ادامه داد: به منظور گسترش سرانه فضای سبز  وایجاد  چهره ای زیبا در سیمای شهری،  واحد فضای سبز منطقه ۸ اقدام به لکه گیری  و واکاوی چمن در پارکها وبلوارهای سطح حوزه کرد.

وی ادامه داد: این اقدام به منظور گسترش سرانه فضای سبز وایجاد  منظره ای زیبا در سیمای شهر  انجام یافته و عوامل فضای سبز منطقه ۸ لکه گیری وترمیم چمن را در پارکها وبلوار هامنطقه اجرایی کردند.

به گفته منیری فر واکاوی و ترمیم چمن های انجام یافته در فضایی به وسعت ۲۰ هزار متر مربع انجام یافته و منجر به توزیع یکسان چمن در فضاهای سبز حوزه شهرداری منطقه ۸ شده است.

وی اضافه کرد: به منظور ساماندهی آبروهای بلوار چایکنار در ورودی خیابان رضانژاد، عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه۸ ، عملیات اجرایی دوبل جدول کم عرض این خیابان را آغاز کرده و به سرعت در حال اجراست.

منیری فر گفت: این اقدام در راستای مسطح کردن  و چاله زدایی ورودی خیابان رضا نژاد اجرایی شده تا شهروندان با آرامش از این مسیر تردد کنند.

وی تصریح کرد: شهرداری منطقه ۸ به منظور تامین رفاه و آرامش شهروندان پروژه های متعدد عمرانی و خدماتی در دست اجرا دارد که بصورت شبانه روزی توسط عوامل عمرانی و خدماتی منطقه ۸ در محلات سطح حوزه اجرایی می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات