پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه احداث پارک محله ای فجر شهرک ارم

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه احداث پارک محله ای فجر شهرک ارم

به گزارش شهریار ، موسی زارعی در بازدید از روند عملیات عمرانی احداث پارک محله ای فجر شهرک ارم با بیان اینکه توجه به حفظ و افزایش سرانه ی فضای سبز جزو اولویت های کاری این منطقه است افزود: با هدف بهبود شرایط زیست محیطی، ارتقای سلامت روانی، ایجاد محیط‌های شاداب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت و افزایش سلامت زیستی شهر ، این منطقه اقدام به احداث پارک محله ای در خیابان شهرک ارم کرده که تاکنون شاهد پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی این پروژه هستیم.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه عملیات عمرانی احداث پارک فجر توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه مراحل نهایی خود را طی می کند، تصریح کرد: هم اکنون عملیات اجرایی کفسازی پیاده رو پارک مذکور با کف پوش های بتنی و عملیات کاشت فضای سبز و درخت در حال انجام است.

وی امکانات پارک محله ای فجر را شامل زمین بازی کودکان، مبلمان شهری، ایجاد سیستم آبیاری و... برشمرد که در احداث پارک فجر شهرک ارم مدنظر قرار گرفته است.

زارعی با اشاره به اینکه با ایجاد پارک های محله ای می توان زمینه های مساعد و مناسبی را برای تفریح و سرگرمی اهالی و خانواده ها فراهم آورد تصریح کرد: پارک محله ای فجر در مساحت ۳ هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال در خیابان فجر شهرک ارم در حال احداث بوده که پیش بینی می شود ظرف یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات