اجرای سومین ویژه برنامه افطارلیق شهرداری منطقه ۸ در مسجد انگجی

اجرای سومین ویژه برنامه افطارلیق شهرداری منطقه ۸ در مسجد انگجی

به گزارش شهریار ، در این برنامه که با حضور شهردار و مدیران منطقه ۸، برگزار شد  انواع برنامه های فرهنگی اجتماعی برای حاضرین اجرا شد.

حسین منیری فر شهردار منطقه ۸ تبریز در این مراسم طی سخنانی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: شهرداری منطقه هشت تبریز در کنار توجه به اجرای برنامه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح حوزه به اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی، توجه ویژه داشته و در این راستا چندین برنامه "افطارلیق" در طول ماه مبارک رمضان برای روزه داران گرامی برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس شهرداری منطقه هشت تبریز، از ابتدای ماه رمضان دو برنامه افطارلیق در کمیته امداد امام خمینی(ره) و چهارراه شهید بهشتی برگزار کرده ایم و این برنامه سومین برنامه افطارلیق شهرداری منطقه ۸ است که با مشارکت بنیاد خیریه نیمه شعبان برگزار می کنیم.

منیری فر تاکید کرد: چهارمین برنامه افطارلیق شهرداری منطقه ۸  نیز، با مشارکت سازمان بهزیستی استان در دهه سوم ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه ۸ در پایان گفت: شهرداری منطقه هشت تبریز در کنار برگزاری  برنامه افطارلیق، ده ها برنامه دیگر نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرایی میکند که از عموم شهروندان دعوت میشود در این برنامه ها، مشارکت جدی داشته باشند.

شهردار منطقه هشت تبریز همچنین گفت: فرهنگسراهای متعددی در منطقه ۸ وجود دارد که همه روزه دوره های آموزشی مختلفی برای شهروندان برگزار کرده و شهروندان مشارکت جدی در برگزاری برنامه های فرهنگی دارند.

در قالب برنامه افطارلیق، انواع برنامه های تواشیح و مولودی خوانی برای حاضرین اجرا شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات