هنرمندان به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک‌ کنند

هنرمندان به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک‌ کنند

به گزارش شهریار به نقل از مهر، مالک رحمتی در گردهمایی فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان به مناسبت جشن نیمه شعبان در تالار همایش‌های بین المللی خاوران تبریز افزود: امروزه در دنیا، زبان هنر موثر است و با استفاده از این ابزار می‌توانیم استعدادها و حماسه‌های سرشاری را که در کشور و خطه آذربایجان در دوره پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حاصل شده است، به گوش جهانیان برسانیم.

وی با بیان اینکه فعالیت فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای امروز، تاثیرگذاری جهانی دارد، اضافه کرد: اکنون در سایه پیشرفت‌هایی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اتفاق افتاده، اهمیت هنر و رسانه بر هیچکس پوشیده نیست.

وی خطاب به حاضران با طرح این سوال که ما چه قدر توانسته‌ایم از این ظرفیت‌ها بهره مند شویم، ادامه داد: این گونه به نظر می‌آید که هنوز نتوانسته‌ایم به اندازه استعدادهایمان از این ظرفیت‌ها برای تبیین داشته‌هایمان در عرصه‌های مختلف حیات اجتماعی برخوردار شویم.

رحمتی تشریح کرد: تفاوت هنرمند با مردم عادی در این است که او ظرافت و زیبایی‌ها را می بیند، نکته سنج است و همه آنها را با قلم و هنر خود به زیباترین و گویاترین شکل ممکن ثبت می‌کند.

وی یادآوری کرد: گاه شعر یک شاعر یا اثری از یک عکاس و نقاش در اتفاق مهمی مانند جنایات صهیونیست‌ها در غزه، جهانی را تکان می‌دهد و به لرزه در می‌آورد.

وی با بیان اینکه هنرمندان دقایق و لحظات اثرگذار را ثبت و ضبط و ماندگار می‌کنند، افزود: در این کشور همه چیز سرشار از زیبایی، ظرفیت و پیام برای جهانیان است؛ مردم پابرهنه آن یک حکومت پادشاهی دو هزار و پانصد ساله را ساقط می‌کند و ثبت جهانی این رویداد بی مانند جز با زبان هنر ممکن نیست.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: امروزه زیبایی‌های انقلاب اسلامی نیز با تلاش و زبان هنرمندان به جهانیان بازنمایی می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تاریخ غنی خطه آذربایجان سرشار از فرصت هاست، امیدوارم بتوانیم با کمک شما به ویژه جوانان، این استعدادها را شناسایی و حمایت کنیم.

وی با تبریک سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) گفت: امیدواریم با ظهور آقا، چشم ما به ظهور عدل و عدالت در دنیا نورانی شود.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: همانطور که با شور نشاط در این جشن نیمه شعبان حضور داشتید، در روز جمعه نیز با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای حاضر شده و باانتخاب افراد صالح، متدین و متخصص در پیشرفت و توسعه کشور و شهر خود نقش خود را ایفا کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات