پیشرفت ۲۵ درصدی اجرای پروژه عمرانی سالن ورزشی اتوبان شهید کسایی

پیشرفت ۲۵ درصدی اجرای پروژه عمرانی سالن ورزشی اتوبان شهید کسایی

به گزارش شهریار ،  حمید شاهوردی با اعلام این خبر گفت: فونداسیون پروژه سالن ورزشی اتوبان شهید کسایی به اتمام رسیده و اسکلت فلزی ساختمان اداری آن نصب شده است.

وی افزود: اسکلت فلزی سالن نیز در کارگاه پیش‌ساخته برش خورده و ساخت آن اتمام یافته است.

شاهوردی با اشاره به پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه سالن ورزشی اتوبان شهید کسایی خاطرنشان کرد: روزشمار تکمیل پروژه سالن ورزشی اتوبان شهید کسایی برای ۲۲ بهمن سال جاری نصب شده و تلاش داریم پیش از موعد مقرر تحویل دهیم.

وی اضافه کرد: پروژه سالن ورزشی اتوبان شهیدکسایی به مساحت  هزار و ۷۵۰ مترمربع و با ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

شهردار منطقه ۱ تبریز همچنین در رابطه با آخرین وضعیت پروژه سالن ورزشی لاله غربی نیز گفت: پی‌کنی و بتن‌ریزی زیر فونداسیون این پروژه انجام یافته و در حال آماده‌سازی میلگردها برای اجرای فونداسیون است.

وی افزود: سالن ورزشی لاله غربی در حال حاضر ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و روزشمار تکمیل آن نیز هفته آینده نصب می‌شود.

شاهوردی خاطرنشان کرد: سالن ورزشی لاله غربی به مساحت هزار و ۳۷۵ مترمربع و با اعتبار ۲۸۶ میلیارد ریال یکی از ۲۵ پروژه ورزشی شهرداری منطقه ۱ در سال جاری است.

وی تاکید کرد: با تاکید شهردار تبریز و در راستای افزایش سرانه ورزشی شهر، ۲۵ سالن ورزشی سرپوشیده با محوریت مناطق کم‌برخوردار در نقاط مختلف شهر و توسط شهرداری منطقه ۱ در دست اجراست که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات