پی گیر جذب آتش نشان متخصص هستیم/آتش‌نشانان ناجیان سرخ و مایه آسایش مردمند



عمار ایزدیار در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج هفتم مهر ماه، روز آتش نشانی و ایمنی را به همه آتش نشانان تبریک و تهنیت گفت و اظهارداشت: نامگذاری یک روز برای قدردانی از آتش نشانان تنها ایثار و از خودگذشتگیشان را به جامعه یادآوری می کند و در همه حال باید قدردان از خودگذشتگی هایشان باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: آتش نشانان کرج نسبت به سایر شهرها از توان تخصصی و فنی و آمادگی بالایی برخوردارند و در المپیادهای برگزار شده و مسابقات ورزشی رتبه های بالایی را کسب کردند. وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در ماموریت های محوله، سلامتی و امنیت مردم را بر سلامتی خود مقدم می دانند و جان و سلامتیشان را برای حفظ دیگران به مخاطره می اندازند.

ایزدیار با تاکید بر بکارگیری افراد متخصص توانمند در حوزه آتش نشانی ابراز داشت: با توجه به اینکه طول خدمت نیروهای آتش نشانی که در سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ به ۲۰ سال رسیده است و تعدادی از این عزیزان بازنشسته می شوند ، جلسه ای با معاون سازمان اداری استخدامی پیرامون جذب آتش نشان برگزار شد.

وی به تصویب لایحه صعوبت شغلی کارکنان آتش نشانی توسط شورای اسلامی دوره ششم اشاره کرد و یادآور شد: لایحه ارتقای معیشت و تکریم پرسنل متخصص آتش نشان با اکثریت آرا اعضای شورای شهر به تصویب رسید و اجرا شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات