حضور مردم در صحنه رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس بود

حضور مردم در صحنه رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس بود



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، عمار ایزدیار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس بر همه رزمندگان و آزاده ها و مردم شهید پرور کلانشهر کرج ، دفاع مقدس را جلوه‌ای از ایثار، عشق و شجاعت عنوان کرد و اظهارداشت: دفاع مقدس سبب افزایش اتحاد هرچه بیشتر گروه‌های مختلف اجتماعی کشور شد، به گونه‌ای که همه مذاهب و اقوام در دفاع مقدس خود را مکلف به حضور در صف واحد برای حفظ کشور اسلامی می‌دانستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: دفاع مقدس مدرسه‌ای پر محتوا از هرآنچه به عنوان خصایل نیک و پسندیده یاد می‌شود است، فضایلی ارزشمند همچون ایثار، شجاعت، عشق، وطن‌پرستی، از خودگذشتگی و صبر که هر کدام آموزگاران درس عزت، افتخار و سربلندی هستند.

ایزدیار تاکید کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای نهفته از فضایل مهم اخلاقی و معرفتی است که در این برهه از زمان تبیین آن می‌تواند نقش مهمی در برطرف کردن بسیاری از انحرافات باشد.

وی یادآور شد: شهدا، ایثارگران و جانبازان داستان زندگی و رشادت‌هایشان در دوران دفاع مقدس هر کدام مجموعه روایتی برای انتخاب الگویی مناسب در جامعه است که باید در حوزه تبیین و ترویج این رشادت‌ها کار فراوان صورت پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات