خانه و آکادمی کشتی شهرداری تبریز افتتاح شد

خانه و آکادمی کشتی شهرداری تبریز افتتاح شد

به گزارش شهریار ، صبح امروز با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و جمعی از پیشکسوتان کشتی استان، آکادمی شهرداری تبریز به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار تبریز در این مراسم اظهار کرد: در حوزه ورزش پروژه‌های خوبی توسط شهرداری تعریف شده است و امیدواریم با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، شاهد برگزاری مسابقاتی در سطح ملی و بین‌المللی در تبریز باشیم.

یعقوب هوشیار با اظهار امیدواری از آثار مثبت راه اندازی مجموعه‌های ورزشی در وضعیت عمومی مردم، گفت: حوزه سلامت یکی از اولویت‌های شهرداری تبریز بوده و در این بین ورزش یکی از شاخص‌های مهم سلامت جامعه به شمار می‌رود.

وی با قدردانی از همراهی شورای اسلامی شهر تبریز در مسیر توسعه برنامه‌های ورزشی تصریح کرد: در سال‌های آینده خبرهای خوشی از ورزش تبریز خواهید شنید که بدون شک مقدمه آن رویدادها ایجاد زیرساخت‌های ورزشی است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این مراسم گفت: امیدوارم امسال در زمینه زیرساخت‌های ورزشی شهر اتفاقات مهمی رخ دهد.

پرویز هادی از افتتاح ۲۵ سالن ورزشی تا پایان امسال در نقاط مختلف تبریز خبر داد و افزود: تمام این سالن‌ها و امکانات به صورت رایگان در اختیار شهروندان خواهد بود و امیدواریم شاهد شکوفایی تمام رشته‌های ورزشی شهر باشیم.

به گفته وی، در سایه چنین خدماتی انتظار می‌رود شاهد انتخاب ورزشکاران استانی در تیم‌های ملی باشیم.

هادی خاطرنشان کرد: حوزه ورزش و سلامت شهروندان همواره از اولویت های مدیریت شهری تبریز بوده و این آکادمی نمونه کوچکی از چنین اقدامات و رویکردی است.

خانه و آکادمی کشتی شهرداری تبریز در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ضلع شمالی باغ گلستان و محله تاریخی چوخورلار احداث و تجهیز شده است.

همچنین همزمان با بهره‌برداری از خانه و آکادمی کشتی شهرداری تبریز، مسابقات کشتی آزاد نونهالان تبریز در قالب جام آتیه نیز به صورت رسمی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آغاز شد. طی این مراسم، سوت نخستین مسابقه کشتی در این مسابقات توسط شهردار تبریز نواخته شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات