قانون و ساختارهای قانونی باید فصل الخطاب همه ما باشد

قانون و ساختارهای قانونی باید فصل الخطاب همه ما باشد

    قانون و ساختارهای قانونی باید فصل الخطاب همه ما باشد

    سخنگو و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اعتقادمان این است که باید قانون و ساختارهای قانونی فصل الخطاب همه ما باشد گفت: با همه توان، اجازه نخواهیم داد که تلاش‌های جهادی و خدمات فرد فرد خانواده بزرگ مدیریت شهری نادیده بماند یا ظلمی بر خلاف قانون و مقررات به احدی وارد شود

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی در نطق میان دستور هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز به اعتراف همه متخصصان و اهالی باسابقه در مدیریت شهری، شورای ششم و شهرداری دارای ویژگی‌‌های بارزی است که در گذشته وجود نداشته است. از بازکردن گره‌های پنجاه و بیست ساله، شفافیت، فساد ستیزی، پرکاری، تا مردم مداری و همه جانبه بودن بخشی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دوره از مدیریت شهری است. البته این به معنای بی عیب بودن نیست و قطعا اشکلات خرد و کلانی متوجه عملکرد همه ما است.

    وی افزود: آنچه در این شرایط اولویت دارد این است که لحظه به لحظه اقدامات و تصمیمات را رصد کرده و نسبت به رفع اشکالات و تقویت دستاوردها قدم برداریم. این مستلزم این است که ما به عنوان ناظر بر شهرداری و منتخب مردم، با اشراف کامل اقدامات مثبت را تقویت و اقدامات مخرب را کنترل کنیم.

    سخنگو و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در همین راستا به همه همکارانم در مجموعه بزرگ شهرداری و هم دغدغه‌مندان و شهروندان که در روزهای اخیر نسبت به برخی تحولات در شهرداری ابراز نگرانی، سئوال یا همراهی داشته‌اند عرض می‌کنم، به عنوان عضوی از شورای اسلامی شهر قطعا به اصول پایه ارزیابی عملکرد و حراست از استقلال و شانیت شورای اسلامی شهر برآمده از رای مردم و نیز نهاد خدمت رسان و با سابقه شهرداری پایبند هستیم.

    وی در پایان از زحمات محسن رنجبر معاون سابق مالی و اقتصادی شهردار اصفهان که از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و نخبه علمی است و همچنین مجتبی شاهمرادی معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تقدیر و تشکر کرد.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات