پیام نوروزی رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز

پیام نوروزی رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز

به گزارش شهریار در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی و یعقوب هوشیار آمده است:

یا مقلب القلوب و الابصار؛

یا مدبر اللیل و النهار؛

یا محول الحول و الاحوال؛

حول حالنا الی احسن الحال‌

سالی که گذشت با تمام فراز و فرود هایش، سالی شیرین برای مدیریت شهری بود که با همراهی مردم شریف تبریز و با هدایت‌ها و سیاست‌گذاری‌های اعضای محترم شورای اسلامی شهر اتّفاقاتی کم‌نظیر و دستاوردهایی عظیم برای کهن‌شهر تبریز حاصل شد.

در سال گذشته مجموعه مدیریت شهری با بهره‌گیری از توان فنّی و مهندسی بدنه شهرداری تبریز در سطح مدیریّتی و کارشناسی توانست با رویکردی جدید و مردم‌محور علاوه بر اقدام مناسب جهت عملی شدن مطالبات شهروندان در حوزه‌های مختلف، زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی شهر را به نقطه مطلوب‌تری برساند.

تکمیل پروژه‌های ناتمام، تحقّق ۱۰۰درصدی بودجه، تعامل با دستگاه‌های مختلف و اصلاح رویکردها از جمله مهم‌ترین اقدامات مدیریّت شهری تبریز در سال گذشته بود.

در این میان با باور به اینکه همراهی شهروندان در پیش‌برد اهداف مدیریّت شهری می‌تواند توفیق در امور را به همراه داشته باشد، در سال گذشته توانستیم یکی از معضلات شهر تبریز با عنوان نمک‌پاشی برای برف روبی را به کل حذف کنیم و محلول‌پاشی را جایگزین آن نمائیم که بار دیگر اوّلینی در شهر تبریز رقم خورد و حال اغلب کلانشهرها خواستار الگوگیری از تبریز در این حوزه هستند.

بی‌شک حمایت ها و دعای خیر خانواده معظّم شهداء، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، روحانیّت معزز، هدایت‌های پدرانه نماینده محترم ولیّ فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز حضرت آیت اللّه دکتر سیّد محمّد علی آل هاشم، حمایت‌های استاندار محترم آذربایجان شرقی جناب آقای دکتر عابدین خرّم، همراهی و تعامل اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهروندان عزیز و مطالبه گری رسانه ها در تحقّق موفّقیت‌های مدیریّت شهری تبریز بسیار موثّر و کلیدی بود.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ شمسی به مردم شریف تبریز، امیدواریم در سال جدید بتوانیم با تداوم سیاست‌های مطلوب و حذف رویکردهای نادرست، استفاده از توان نخبگان و اندیشمندان و متخصّصان و همچنین تقویت بدنه کارکنان شهرداری تبریز، روزهایی درخشان‌تر برای تبریز عزیز آنچنان که شان و منزلت این کهن شهر در فرمایشات مقام معظّم رهبری مدّ ظلّه العالی در ۲۹ بهمن سال ۱۴۰۱ تبیین شد رقم برنیم.

رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات