ورود هواپیماهای جدید به ناوگان هوایی در یکسال گذشته/ جزییات ممنوعیات جدید فروش چارتری بلیت هواپیما
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، جعفر یازرلو در جمع خبرنگاران با توصیه مردم نسبت به شکایت از گرونفروشان گفت: مسافران در صورت خرید بلیت گران، چه از شرکتهای هواپیمایی، چه شرکتهای مسافرتی و چه سایتهای فروش حتما گزارش این تخلف و شکایت خود را ثبت کنند و در هر فرودگاهی نمایندگی دادستانی مستقر است و میتوانند پس از پیاده شدن از هواپیما از شرکت یا سایتی که بلیت را خریداری کردهاند شکایت کنند. یازرلو با بان اینکه معمولا مسافران از حقوق مسافر آگاه نیستند، تصریح کرد: جزییات حقوق مسافر در برابر تخلفات در سایت سازمان هواپیمایی بارگذاری شده و دردسترس همه مردم قرار دارد و مردم باید از حقوق خود مطلع باشند و حتما شرکت یا سایت گرانفروش و متخلف علاوه بر اینکه مازاد پول بلیت را باید به مسافر برگرداند بلکه جریمه هم خواهد شد.
متن کامل خبر در سایت خبرگزاری کار ایران (ایلنا)
نظرات