سرمایه های انسانی متخصص و باتجربه، موتور محرکه صنعت برق حرارتی است

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: در این بازدید که با حضور نصرالهی عضو هیئت مدیره و مجری طرح نیروگاه‌های سیکل ترکیبی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی همراه بود بر تقویت تعاملات و رفع چالشهای نیروگاه بویژه دغدغه های پرسنل این مجموعه تاکید شد.

حسین طارمی مدیر کل روابط عمومی شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی ، ضمن تقدیر از کارکنان نیروگاه رامین در تابستان طاقت فرسای سال جاری ،سرمایه های انسانی متخصص و باتجربه را موتور محرکه صنعت برق حرارتی دانست و تلاش جهادگونه آنان را نمونه بارزی از ایثار تلاشگران صنعت برق عنوان نمود.

طارمی با حضور در جمع کارکنان نیروگاه و طی یک گفتگوی صمیمی ، به بررسی دغدغه ها و مشکلات آنان در موضوعات مختلفی از جمله کمبود نقدینگی و تامین مواد و قطعات یدکی، معوقات حقوقی، بیمه تکمیل درمان، صندوق رفاه ، تبدیل وضعیت اشتغال و سایر چالشهای نیروگاه پرداخت و اظهار امیدواری نمود با پیگیری های ویژه و انتقال این دغدغه ها به مدیران شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی شاهد تقویت تعاملات و رفع چالشهای نیروگاه رامین باشیم .

مدیر کل روابط عمومی برق حرارتی با اشاره به قدمت بالای واحد‌های تولیدی نیروگاه رامین ، شرایط اقلیمی سخت و گرمای طاقت فرسای خوزستان ، تولید پایدار انرژی برق را برای مردم خوزستان حیاتی و حساس برشمرد و از اهتمام جدی مدیران ارشد برق حرارتی در رفع چالشها و تقویت جایگاه این نیروگاه خبر داد.

لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و تقویت شبکه سراسری برق  ایفا می کند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق اهواز(رامین)

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق اهواز(رامین)

    شرکت مدیریت تولید برق اهواز(رامین)

    شرکت مدیریت تولید برق اهواز(رامین) یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات