با حضور وزير نيرو مراسم بزرگداشت شهيد والامقام دکتر معصومی ب...

با حضور وزير نيرو مراسم بزرگداشت شهيد والامقام دکتر معصومی ب...

مراسم بزرگداشت شهيد والا مقام دکتر سيد فريدالدين معصومی در روز شنبه 14 آبان ماه، با حضور علی اکبر محرابيان وزير نيرو، مدیران ارشد صنعت برق و خانواده شهید معصومی در محل پژوهشگاه نيرو برگزار شد.
این مراسم با مرثیه خوانی آغاز و با سخنرانی وزیرنیرو، رییس پژوهشگاه نیرو،مدیرعامل شرکت برق حرارتی و عضو خانواده شهید معصومی ادامه یافت. سخنرانان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به ذکر خصایل اخلاقی نیکوی شهید معصومی و گرامی داشت یاد وی پرداختند.
دکتر عمیدپور "رییس پژوهشگاه نیرو با عرض خیر مقدم به حاضران در مراسم ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و ابراز همدردی باخانواده شهید معصومی و بازماندگان شهدای شاهچراغ به ذکر برخی از خصوصیات اخلاقی انسانی و اسلامی شهید معصومی پرداخت و همت جهادی ایشان در انجام فعالیت های سازنده در صنعت برق را ستود و یاد این شهید را گرامی داشت.
عمیدپور عنوان داشت راه خدمتگزاری این شهید عزیز با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد و صنعت برق،از طریق به کارگیری آخرین فناوری های موردنیاز، وظیفه خود را انجام خواهد داد.
وی تصریح کرد: همکاران شهید معصومی در صنعت برق برآنند که راه خدمتگزاری آن برادر عزیز را با صلابت ادامه دهند. ما خدمت به مردم و اعتلای ایرانی آباد را در سرلوحه وظایف خود قرار داده ایم و چون شهید معصومی تمام توان خود را به کارخواهیم گرفت تا مردم در آسایش زندگی کنند.
در انتهای مراسم علی اکبر محرابیان " وزیرنیرو " با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید معصومی قدردانی نمود.
شهید دکتر سید فرید الدین معصومی نخبه علمی و مدیر عامل جهادی هلدینگ برق و انرژی غدیر غروب چهارشنبه ۴ آبان‌ماه، در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع)، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. لینک اصل خبر در سایت پژوهشگاه نیرو

    منبع خبر

    پژوهشگاه نیرو

    پژوهشگاه نیرو یک دانشگاه در شهر تهران می باشد

      نظرات