بازدید معاونت نوآوری و اقتصاد دانش بنیان شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی  و سرپرست شرکت مدیریت توسعه انرژی تامین از نمایشگاه ساخت داخل و تعمیرات اساسی واحد ۳ نیروگاه طوس

بازدید معاونت نوآوری و اقتصاد دانش بنیان شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سرپرست شرکت مدیریت توسعه انرژی تامین از نمایشگاه ساخت داخل و تعمیرات اساسی واحد ۳ نیروگاه طوس

دکتر حمیدی، معاونت نوآوری و اقتصاد دانش بنیان شستا به همراه مهندس احمدی مهر، سرپرست شرکت مدیریت توسعه انرژی تامین با حضور در نیروگاه طوس از نمایشگاه قطعات ساخت داخل و روند فعالیتهای انجام شده در تعمیرات اساسی واحد ۳ بازدید کردند و در جلسه ای مشترک با مهندس افخمی مصطفوی، مدیرعامل نیروگاه، مسائل مربوط به ساخت داخل و شرکت های دانش مورد بررسی قرار گرفت.

شناسایی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان موجب افزایش ارزش افزوده با تولید محصول جدید با کیفیت می گردد، بنابراین باید با پرورش اقتصاد دانش‌بنیان به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های اثرگذار در توسعه پایدار اقتصادی، گامی موثر در دستیابی به این مهم برداشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس، در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، نشستی با حضور معاونت نوآوری و اقتصاد دانش بنیان شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سرپرست شرکت مدیریت توسعه انرژی تامین و مدیران عامل شرکتهای مدیریت تولید برق طوس، افق تامین انرژی طوس و افق تامین انرژی پارس برگزار گردید.
در ابتدای این نشست دکتر حمیدی، معاونت نوآوری و اقتصاد دانش بنیان شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: با توجه به چالش‌های پیش روی صنعت برق کشور باید علاوه بر فراهم سازی فضای تولید، قطعات مورد نیاز نیروگاه طوس، همزمان ریسک استفاده از قطعات جدید را هم کاهش دهیم و استاندارد سازی را پیاده نماییم. وی بیان کرد: تدوین آیین نامه‌ای برای تقویت انگیزه پرسنل در راستای کمک به شرکت‌ها و کارکنان در دست تهیه است. همچنین در نظر داریم با تدوین دیگر آیین نامه‌ها به منظور گسترش و توسعه زیر ساخت‌های لازم کمک کنیم.
در ادامه مهندس احمدی مهر، سرپرست شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین گفت: یکی از دغدغه‌های مهم ما، بحث انتقال دانش و تجربه از سوی پرسنل شرکت و نیروگاه هاست و اهمیت این موضوع در نیروگاه طوس دو چندان است چراکه معتقدیم می‌توان با بهره‌گیری از این موضوع نتیجه بسیار مطلوبی در حوزه علم، صنعت و تجربه کسب کرد.
مهندس افخمی مصطفوی، مدیرعامل نیروگاه طوس با اشاره به اینکه در این نیروگاه از سال‌های قبل، کمیته ساخت قطعات داخل، تشکیل شده است، گفت: قطعات ساخت ساخل در مسیر ساخت با دقت بسیار زیاد مورد بررسی و تست های مختلف قرار می گیرد و سپس وارد مرحله تولید انبوه شده و در تجهیزات واحدهای نیروگاه مورد استفاده قرار می گیرند.وی اظهار کرد: کمیته تحقیقات و نظام پیشنهادها با هدف تولید و دریافت فکر و ایده‌های تمامی پرسنل نیروگاه تشکیل شده است و تمامی پیشنهادهای دریافتی ارزش گذاری شده و موارد مورد تصویب، اجرا می‌گردد.افخمی مصطفوی اظهار امیدواری کرد با فعالیت های شرکت های دانش بنیان، سرعت و کیفیت تولید قطعات را افزایش دهیم و شرایط برای استفاده از تمامی قطعات ساخت داخل بوجود بیاید.
شایان ذکر است؛ پس از این نشست، معاون نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان شستا به همراه مدیران و معاونان هلدینگ انرژی از نمایشگاه قطعات ساخت داخل و روند تعمیرات اساسی واحد ۳ نیروگاه بازدید کردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق طوس

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات