حل مشکلات ‌من‌کارت در دستورکار شهرداری باشد

حل مشکلات ‌من‌کارت در دستورکار شهرداری باشد

حل مشکلات ‌من‌کارت در دستورکار شهرداری باشد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مهدی ناصحی در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهارکرد: به منظور فرهنگسازی برای عدم استفاده از وجه نقد در پرداخت‌ها و استفاده از کارت‌های الکترونیک، در یکی از بندهای بودجه سال 1401 شهرداری مقرر شد شهروندانی که برای استفاده از حمل‌ونقل همگانی از ‌«من‌کارت» استفاده نکنند، باید مبلغ 3 هزار تومان وجه نقد در قبال دریافت خدمات، پرداخت نمایند.

وی افزود: بواسطه این تصمیم درصدد بودیم تا برای پرداخت‌های نقدی بازدارندگی ایجاد کنیم و از نقل و انتقال پول که مفاسدی به همراه دارد، جلوگیری شود.

ناصحی گفت: در جلساتی که این تصمیم به تصویب رسید، مقرر شد تا زمانی که زیرساخت‌های لازم در این خصوص یعنی توزیع به اندازه کافی «من‌کارت» و توسعه مراکز شارژ «من‌کارت» مهیا نشده، این تصمیم اجرایی نشود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه عدم توسعه زیرساخت‌ها مشکلات گسترده‌ای برای عموم مردم، به ویژه زائران بارگاه منور رضوی و اقشار کم‌بضاعت ایجاد کرده، تصریح کرد: شهردار مشهد و مدیران عامل سازمان‌های فاوا و اتوبوسرانی باید مشکلات این حوزه را به سرعت حل و فصل نمایند و مراکز شارژ را به نحوی گسترش دهند که امکان بهره‌مندی از خدمات این مراکز در هر نقطه‌ای از شهر مهیا باشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات