شورای ششم حامی اشتغال‌زایی در حاشیه شهر/  ...

شورای ششم حامی اشتغال‌زایی در حاشیه شهر/ ...

شورای ششم حامی اشتغالزایی در حاشیه شهر/ اشتغال‌آفرینی، بهترین راهکار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسن موحدیان در حاشیه بازدید رئیس و اعضای کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر از مرکز رویش و کارآفرینی محله «نوده» با بیان اینکه اشتغالزایی و کارآفرینی، یکی از محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که در نامگذاری شعار سال نیز مورد تاکید ایشان قرار گرفته، اظهارکرد: کارآفرینی از چنان ارزشی برخوردار است که امام‌خامنه‌ای‌(مدظله‌العالی) از آن به عنوان عبادت و ارزش‌آفرینی یاد می‌نمایند.

وی افزود: براساس همین اهمیت، موضوع اشتغالزایی و اشتغال‌آفرینی با محوریت حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار، به عنوان یکی از محورها و رویکردهای شاخص شورای ششم مورد توجه قرار گرفت و روی آن متمرکز شدیم.

موحدیان گفت: در حاشیه شهر، نیروی کار فراوانی داریم و وضعیت اقتصادی ساکنان نیز مطلوب نیست؛ همین امر سبب شده تا آسیب‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... را در این پهنه‌ها داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه سیاست شورای ششم، کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهر است، تصریح کرد: یکی از شاخص‌ترین و کارآمدترین روش‌ها برای گام برداشتن در این مسیر، اشتغالزایی و کارآفرینی است.

موحدیان فعالیت مرکز کارآفرینی محله «نوده» را اقدام ارزشمندی از سوی سازمان بازآفرینی دانست و گفت: این مرکز برای شروع کار بسیار خوب بوده ولی نباید به آن اکتفا شود و با کمک دستگاه‌های تاثیرگذار، فعالیت‌ها را گسترش دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات