ساماندهی بافت فرسوده و حاشیه شهر از اولویت‌های  ...

ساماندهی بافت فرسوده و حاشیه شهر از اولویت‌های ...

ساماندهی بافت فرسوده و حاشیه شهر از اولویت‌های شورای ششم است/اجرای پروژه‌ها در منطقه ٩ باید سرعت بیشتری بگیرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سید ابراهیم علیزاده رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد ضمن بازدید از پروژه های انتهای لادن در منطقه ٩ گفت: مساحت منطقه ٩ که ١٣ درصد از مساحت شهر مشهد را شامل می شود، ۴ هزار و ۴۵٠ هکتار است و جمعیتی ٣٢٧ هزار نفری را در خود جای داده است.

وی گفت: مساحت محدوده کم برخوردار در این منطقه 80 هکتار است که نزدیک به 30 هزار نفر جمعیت دارد و این لزوم توجه ویژه به بافت فرسوده و حاشیه شهر را کاملا اثبات می کند.

علیزاده افزود:در مورد روند اجرای پروژه‌ها و کلان پروژه ها در منطقه ٩ اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است و از ١٣ پروژه ای که در سال ١۴٠٠ اعتبارات دریافت کرده است، ۶ پروژه به اتمام رسیده است،اما انتظار می رود سرعت فرآیند اجرا و تکمیل پروژه ها بیشتر از این باشد.

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در سال ١۴٠١ نیز با تخصیص حدود ٢٢٩ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های زودبازده در منطقه ٩ توقع ما این است که مدیریت شهری گام های مهم و موثری را برای ایجاد رفاه و آرامش برای مردم و توسعه و ساماندهی هر چه بیشتر مناطق کم برخوردار این منطقه (محلات شقایق و محله گلدیس) بردارد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات