"کال‌"ها فرصتی برای تامین فضای سبز شهری

"کال‌"ها فرصتی برای تامین فضای سبز شهری

"کال‌"ها و تامین فضای سبز شهری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسن کریمدادی در آیین بهره‌برداری از پارک خطی و ۲ پل روگذر سواره‌رو کال تنباکوچی، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، اظهارکرد: یکی از سیاست‌های شاخص شورای ششم، توجه به مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است؛ برهمین اساس، در اولین جلسه علنی شورای شهر، مصوبه تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به محلات هدف بازآفرینی را داشتیم تا با تعریف اقدامات خرد، به خواست، مطالبه و نیاز مردمی پاسخ داده شود.

وی از پیگیری مجدانه شورای شهر برای اجرای پروژه‌های زودبازده سخن گفت و افزود: روند کنونی پیشرفت این پروژه‌ها، مطابق انتظار از شهرداری نبوده و رضایتبخش نیست؛ درعین حال اقدامات اولیه آغاز شده و باید با جدیت بیشتری دنبال شود تا در پایان سال با نتایج بهتری روبرو شویم.

کریمدادی با اشاره به پارک خطی و بازسازی کال تنباکوچی، گفت: این کال پیش از بازسازی معضلات متعددی داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به معضلات حوزه زیست‌محیطی اشاره نمود.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه بازسازی کال موجب ارتقاء سطح رضایتمندی عمومی شده، تصریح کرد: از این طریق و با پیش‌بینی زیرساخت‌های لازم، فضای مناسبی برای گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم آمده که شایسته تقدیر است.

کریمدادی گفت: با ساماندهی کال‌های سطح شهر می‌توانیم بخشی از فضای سبز مورد نیاز مشهد را تامین کنیم و مورد بهره‌برداری مطلوب قرار دهیم.

وی افزود: در تمام پهنه‌های حاشیه شهر‌ کال‌های فراوانی داریم و یکی دیگر از آن‌ها که کال طرق است، عملیات بهسازی را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم روند پیشرفت پروژه تسریع یابد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات