برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج) در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج) در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين ميرعمادی مسئول دفتر نمايندگی ولی‌ فقيه در بنیاد مسکن استان , مهندس بلدی مدیرکل بنیاد , معاون پشتیبانی , معاون مسکن شهری , معاون عمران روستایی , معاون بازسازی و مسکن روستایی و سایر کارکنان در محل نماز خانه بنیاد برگزار گردید.
ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمين ميرعمادی مسئول دفتر نماينده ولی‌ فقيه در بنیاد مسکن استان ضمن گراميداشت اعياد شعبانيه و تبريك سالروز ولادت حضرت مهدی موعود(عج) بر ضرورت برگزاری هرچه با شكوه‌تر جشن‌های نيمه شعبان تأكيد كرد و گفت: یکی از وعده های خداوند برای بشریت مسئله تحقق حکومت الهی و جهانی مهدی موعود (عج) است.
وی با اشاره به اینکه روز نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان(ع) نامگذاری شده است اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) چشمان بینای انقلاب اسلامی و حافظان امنیت در کشور هستند، اقداماتی که در زمینه امنیت کشور رخ می‌دهد بخش عمده‌اش مرهون تلاش‌های شبانه روز نیروهای جان برکف امنیتی است.
حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در سخنانی با تشریح شاخص های دینداری در عصر غیبت، اظهار داشت: با آغاز دوران غیبت، بشریت یک زندگی جدیدی را تجربه کرده است و هر چه علم و تکنولوژی پیشرفت می کند , نیاز بشر به امام زمان (عج) بیشتر می شود.
وی یاران امام زمان را افرادی دانست که تمام وجودشان یقین به خداوند است و یادآور شد: با توجه به شاخص های گفته شده دینداری در عصر غیبت کار بسیار سختی است و نیازمند تلاش، توجه و بصیرت از سوی مومنان است.
حجت الاسلام میرعمادی "حرکت بر محور ولایت" را از دیگر شاخصهای دینداری در عصر غیبت دانست و یادآور شد: این موضوع به این معنی است که دینداران باید وظیفه خود را از رهنمودهای ولی فقیه بگیرند و مشکلات خود را با راهنمایی فقها حل کنند.
در ادامه این مراسم با پخش شیرینی و مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت(ع) انجام و سایر همکارن به شادی و سرور پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات