مراسم جشن اعیاد شعبانیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

مراسم جشن اعیاد شعبانیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم مراسم ولادت امام حسین (ع) , حضرت ابوالفضل عباس (ع) و امام سجاد (ع)  ,  با حضور آقایان: حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان , مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن , معاون پشتیبانی , معاون بازسازی و مسکن روستایی , معاون عمران روستایی بنیاد و سایر کارکنان در محل نمازخانه بنیاد برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان با تبریک حلول ماه شعبان، اعیاد شعبانیه و میلاد ستارگان آسمان امامت و ولایت اظهار داشت: سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین(ع)، چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و پنجم شعبان نیز سالروز ولادت امام سجاد(ع) است.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان با تاکید بر اینکه طلیعه ماه شعبان ولادت امام حسین(ع) بوده که مظهر شجاعت، جوانمردی، ایمان و ایثار است و این امام بزرگوار با نهضت و قیام خود اسلام را زنده کرد گفت: این روز را روز پاسدار نامگذاری کرده اند و پاسداران با الگو گیری از امام حسین(ع) باید مظهر شجاعت، شهامت، جوانمردی، ایمان و ایثار باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز اشاره کرد و اظهار داشت: کسی مانند ابوالفضل العباس (ع) بصیرت نداشت ایشان تایتل به معصوم بودند و مهم ترین ویژگی آن حضرت ادب, ولایتمداری، بصیرت، شهامت , شجاعت و مسئله وفاداری است و جانبازان ما به حضرت ابوالفضل(ع) اقتدا کردند , از ایشان درس گرفتند و امروز سند حقانیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی در ادامه سخنان خود با اشاره به میلاد امام سجاد(ع) بیان داشت: امام سجاد علیه‌السلام در همه جهات اخلاقی، عبادی، علمی و عملی اسوه و الگو بوده است و از خصوصیات ایشان عبادت , بندگی خدا , صبور , مقاوم , ایثارگر , انفاق , گدشت و بخشش می باشد.
در ادامه با پخش شیرینی , مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت انجام و سایر همکارن به شادی و سرور پرداختند.
لازم به ذکر است درپایان این مراسم توسط مسئول دفتر نماینده ولی فقیه و مدیرکل بنیاد مسکن استان از میان 67 نفر همکار شرکت کننده در آزمون فرهنگی قرعه کشی به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات