ضرورت رشد متوازن ارکان توسعه پایدار در حوزه ورزش

ضرورت رشد متوازن ارکان توسعه پایدار در حوزه ورزش

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم گفت؛ در توسعه فوتبال و دیگر رشته های ورزشی باید به سه مقوله اصلی توسعه پایدار: " جمعیت، اقتصاد و محیط زیست " نگاه کنیم و این سه مقوله باید در کنار هم به طور متوازن رشد کنند.

به گزارش «پارما» سید محمد طباطبایی ضمن اشاره به برگزاری این مراسم با همکاری کانون مربیان فوتبال کشور و سازمان حفاظت محیط زیست، پیشنهاد کرد؛ ما 51 فدراسیون ورزشی و 31 استان و هیأت استانی داریم و مانند پیشنهادی که به فدراسیون فوتبال داده شد، برای این فدراسیون ها 51 گونه محیط زیستی پیشنهاد شود و کانون مربیان یا اتحادیه باشگاه ها نیز به باشگاه ها پیشنهاد دهند که یک نماد محیط زیستی را به عنوان نماد آن باشگاه انتخاب کنند.

وی اظهار داشت؛ با توجه به اینکه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان نماینده کشور عزیزمان در جام باشگاه های آسیا است، ان شا الله بتوانیم گونه های محیط زیستی را در جام باشگاه های آسیا معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان تأکید کرد؛ از امروز باید توسعه پایدار در فوتبال و ورزش بانوان و سه مؤلفه اصلی توسعه پایدار را همزمان با هم رشد و اعتلا دهیم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات