حضور مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان در ششمین اجلاسیه استانی نماز در استان قم

حضور مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان در ششمین اجلاسیه استانی نماز در استان قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم , همزمان با میلاد امام علی (ع) ششمین اجلاسیه استانی نماز استان قم در شهرستان کهک با حضور آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم , حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان , مهندس حیدری فرماندار قم , خامه یار دبیر ستاد اقامه نماز استان قم , متفکریان رئیس اداره حراست بنیاد , کرمی دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد استان در شهرستان کهک برگزار گردید.
در این اجلاس که با پیام آیت الله مکارم شیرازی قرائت شد با اشاره به اینکه نماز بزرگترین ومهمترین ذکر الهی محسوب می‌شود گفت: نماز فریضه‌ای است که تنها رابطه محض بین عابد و معبود نیست بلکه اثر گذاری‌های زیادی بر سرنوشت و زندگی هر فردی دارد.
در ادامه آیت الله حسینی بوشهری موضوع اجلاس را موضوعی مهم عنوان کرد و اظهار داشت:‌این اجلاس در حد بالایی برگزار شده است که امیدواریم اهداف این اجلاس محقق شود.
وی پیوند خانه، مسجد و مدرسه را در امر ترویج فرهنگ نماز ضروری عنوان کرد و گفت: ارتباط این سه رکن مهم اجتماعی می‌تواند برپایی این فریضه الهی را دربین کودکان و نوجوانان و نسل‌های آینده تسهیل کند.
آیت الله حسینی بوشهری به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) اشاره کرد و خواستار ایجاد پیوست فرهنگی در همه امور شد.  وی گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ نماز در بین نسل‌های آینده لازم است ذهن جامعه، معلمان، و اولیا فعال شود و با پیوند و بسیج تمام ظرفیت‌ها تربیتی و فرهنگی بتوانیم نسل‌های نماز خوان داشته باشیم.
در پایان این اجلاسیه از ۶ فعال و ۹ دستگاه‌ها اجرایی پیشرو در حوزه نماز تقدیر شد.
همچنین با حضور مسئولان کلنگ ساخت نماز خانه بین راهی خیر ساز شهرستان کهک با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی به زمین زده شد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات