جلوگیری از قطع حدود ۳۰درخت تنومند با بازیافت بیش از ۲تن کاغذ از زمان بکارگیری سطلهای بازیافت ویژه کاغذ در نیروگاه طوس

جلوگیری از قطع حدود ۳۰درخت تنومند با بازیافت بیش از ۲تن کاغذ از زمان بکارگیری سطلهای بازیافت ویژه کاغذ در نیروگاه طوس

از زمان بکارگیری سطلهای بازیافت ویژه کاغذ با بازیافت بیش از ۲ تن کاغذ از قطع حدود ۳۰ درخت تنومند جلوگیری شده و باعث صرفه جویی سایر انرژی ها و کاهش آلودگی هوا گردیده است.

تولید روز افزون زباله از جمله کاغذ و دفع غیراصولی آن بدون توجه به مقوله بازیافت به محیط زیست، آسیبهای جبران ناپذیری وارد می کند و همچنین علاوه بر هدر دادن سرمایه های ملی، باعث از بین رفتن منابع طبیعی نیز می شود. جلوگیری از قطع درختان و صرفه جویی در مصرف مواد اولیه از جمله آب و حفظ منابع طبیعی برای نسل های آینده، جلوگیری از آلودگی محیط زیست برای ساخت محصولات از مواد اولیه، کاهش نیاز به مکان های دفن زباله و… بخشی از فواید بازیافت کاغذ می باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس، در سال ۱۳۹۶ با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد و تحویل سطل ویژه کاغذ های باطله، این سطل ها بین اتاق های پرسنل توزیع گردیده و تاکنون بیش از ۲ تن از این زباله های کاغدی جدا سازی و بازیافت شده است.
این گزارش می افزاید: بیش از ۴ سال است که این شرکت به طور جدی برای جمع آوری زباله های کاغذی اقدام می نماید تا با این روش، بتواند سهم هر چند اندک در امحاء و بازگرداندن آن به چرخه تولید مجدد، ایفا نماید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق طوس

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات