شهردار یزد بر لزوم نظارت...

شهردار یزد در مراسم قدردانی از اعضای کمیته حسابرسی شورای اسلامی شهر که در صحن علنی شورا برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه به نظم مالی در مدیریت شهری، بر لزوم نظارت لازم شهروندان بر عملکرد شهرداری به عنوان دستگاه خدمات رسان تاکید کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی برنامه‌ریزی در حوزه مالی را یک امر جدی بیان کرد و گفت: با تعامل بین بخش های شهرداری از جمله معاونت مالی و اقتصادی، معاونت برنامه ریزی و مدیر بودجه، مدیران مالی و نمایندگان ذیحسابی، باعث شد تا با اطلاعات دقیق، صحیح و به موقع بتوان نسبت به اصلاح فرآیندهای مالی شهرداری و رفع ایرادات حسابرسی، این مهم را به نتیجه مطلوب برسانیم.

شهردار شهر میراث جهانی یزد در ادامه خدمت به مردم را توفیقی الهی دانست و با تاکید بر استفاده حداکثری مسئولان از این فرصت برای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان، افزود: با توجه به رضایت اعضای شورای اسلامی شهر از عملکرد شهرداری، نظارت بر عملکرد این مجموعه و تامین خواسته های مردم شهر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی مطلوب به مردم تنها با همکاری و همدلی بین اعضای شورای شهر و شهردار ممکن می شود، تصریح کرد: باید در انجام امور آرامش و رفاه مردم را در نظر بگیریم تا بتوانیم خدمات مطلوبی ارائه شود و این باعث جلب رضایت مردم شود.

گفتنی است در پایان جلسه شورا، از اعضای کمیته حسابرسی شورا، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری و مدیر و کارشناسان حوزه حسابرسی و مدیر مالی به جهت اصلاح فرآیندهای مالی شهرداری، رفع ایرادات حسابرسی و تدوین گزارش ها قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات