تقدیر فرمانده انتظامی استان...

تقدیر فرمانده انتظامی استان...

فرمانده انتظامی استان یزد در لوحی ضمن تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها، از شهردار شهر میراث جهانی یزد به پاس همدلی، مشارکت و همکاری در پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی و ارتقاء امنیت در سطح جامعه تقدیر کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان در لوحی ضمن تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها، از شهردار شهر میراث جهانی یزد به پاس همدلی، مشارکت و همکاری در پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی و ارتقاء امنیت در سطح جامعه تقدیر کرد.

در این لوح آمده است:

امنیت یک تولید جمعی است که همه سازمان ها و نهادها در ایجاد آن نقش بسزایی بر عهده دارند اگر مردم، نهادهای دولتی و سازمان های غیر دولتی وظایف خود را به درستی انجام دهند، قطعاً امنیت پایدار در جامعه محقق می گردد که این موضوع موجب ارتقاء سطح رضایت مندی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

امروز استان یزد به عنوان یکی از امن ترین استان های کشور شاهد تعامل بسیار خوب مردم، سازمان های دولتی و غیر دولتی با نیروی انتظامی است که البته هنوز هم می توان با تعامل عمیق تر، شاهد امنیت مطلوب تری در استان باشیم.

اینجانب ضمن تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها و به پاس همدلی، مشارکت و همکاری جنابعالی و همکاران محترمتان در پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی و ارتقاء امنیت در سطح جامعه با اهدای لوح از زحمات شما تقدیر و تشکر می نمایم.

توفیق روز افزون شما را در مسیر تحقق شعار سال 1400 "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" در راستای خدمت به مردم و ارتقاء امنیت شهروندان از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات