بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای از مراحل اجرایی پروژه آبگیرهای...

بعد از ظهر روز چهارشنبه پانزدهم مردادماه ۹۹ رییس هییت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به همراه معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی و تعدادی از مدیران و کارشناسان شرکت با حضوردر جلسه مربوط به طرح آبگیرهای شرب اردبیل در جریان تدوام پیشرفت طرح قرار گرفت.

مهندس عباس جنگی مرنی در این بازدید با قدردانی از تلاش مهندسان، کارگران و زحمتکشان پروژه آبرسانی اردبیل گفت: تمامی تلاش مجموعه زحمتکشان بخش آب استان بر این است که آب شرب بهداشتی و با کیفیت تحویل مردم استان شود.

وی اجرای آبگیرهای شرب اردبیل را از پروژه های اجرایی شرکت آب منطقه ای اردبیل در همین راستا عنوان کرد و افزود: اجرای شافت آبگیرهای آبرسانی اردبیل به منظور بالا بردن کیفیت آب شرب شهر اردبیل در دست اجراست و خوشبختانه از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

مهندس جنگی مرنی با اشاره به کار شبانه روزی در پروژه آبرسانی اردبیل اظهار داشت: با انجام اقدامات مختلف در بخش های مختلف پروژه سعی می کنیم آب باکیفیت به مردم تحویل نماییم.

در این جلیه مدیر پروژه مشاور و همچنین نماینده مجری طرح آبرسانی به اردبیل طی گزارشی به تشریح روند اجرایی و مسایل و چالش های پیش رو پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات