برگزاری ملاقات مردمی شهردار قروه در راستای رسیدگی به درخواست شهروندان

برگزاری ملاقات مردمی شهردار قروه در راستای رسیدگی به درخواست شهروندان

به گزارش روابط عمومی شهرداری قروه در راستای تکریم ارباب رجوع و ارتباط رودررو شهروندان با شهردار، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 8 الی ۱۴ جلسات و ملاقات عمومی مردمی در دفتر شهردار برگزار می گردد که پس از شنیدن مسائل و درخواست های شهروندان راهنمایی‌های لازم و مکفی ارائه و موارد مورد نیاز برای بررسی بیشتر به معاونین و مدیران واحدهای مربوطه ارجاع داده می‌شود.

مضاف بر ملاقات عمومی با شهروندان در سایر روزهای هفته به منظور سرعت بخشیدن به رفع معضلات و مسائل شهری، بررسی های میدانی و ارتباط مستقیم با شهروندان با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین با رویکرد محله محوری در مناطق مختلف شهر صورت می پذیرد.

شهردار قروه با اشاره به فراوانی موضوع مراجعه کنندگان خاطر نشان کرد: با توجه به توسعه شهر و افزایش ساخت و سازهای شهری، بیشترین درخواست های شهروندان در خصوص مسائل شهر سازی می باشد. البته ناگفته نماند در جلسات ملاقات مردمی نمی توانیم مشکلات مطرح شده را کاملا حل و فصل کنیم چرا که برخی از موضوعات منع قانونی دارد و علی رغم در خواست شهروندان، مطابق خواسته آنها قابل رسیدگی نیست

آقای سنتی با تاکید بر آگاه سازی مراجعین افزود: در این جلسات با استناد به قانون دلیل عدم رسیدگی به مطالبات آنها توضیح داده می شود و در فضایی صمیمی و مناسب، مراجعین آگاه سازی و اقناع می شوند که بسیاری از شهروندان با وجود عدم تحقق درخواست مورد نظرشان، با اطلاع از فرایند اداری و قوانین و رفتار احترام آمیز، با رضایت دفتر را ترک می نمایند.

لازم به ذکر است هر هفته حدود 78 نفر از شهروندان در جلسه ملاقات مردمی با شهردار دیدار و مشکلات حوزه شهری شان مورد رسیدگی قرار می گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قروه

    منبع خبر

    شهرداری قروه

    شهرداری قروه یک شهرداری در شهر قروه می باشد

      نظرات