اقدامات انجام شده در کمربند سبز مایه افتخار است

اقدامات انجام شده در کمربند سبز مایه افتخار است

اقدامات انجام شده در کمربند سبز مایه افتخار است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در حاشیه بازدید خود از کمربند سبز و ارتفاعات جنوبی مشهد اظهارکرد: اقدامات انجام شده در این محدوده فراتر از درختکاری‌های خطی است که شاهد آن هستیم؛ فعالیت‌ها بسیار عمیق‌تر بوده و بعنوان مثال سیستم آبرسانی ایجاد شده را میتوان یک شاهکار دانست.

وی با بیان اینکه ارتفاعات جنوبی و کمربند سبز در نقش تنفسگاه مشهد ایفای نقش می‌کنند، گفت: بدون شک تا 5 سال آینده این محدوده اهمیت خود را بیش از پیش نشان خواهد داد؛ این ارتفاعات و اقدامات انجام شده مایه افتخار است و همه باید به گسترش این فضاهای سبز در محدوده ارتفاعات جنوبی کمک کنند.

بهاروند در ادامه خاطرنشان کرد: بخشی از اراضی این محدوده متعلق برخی نهادها و سازمان‌هاست و لذا این دستگاه‌ها میتوانند حداقل به شهرداری اجازه درختکاری در این اراضی محصور را بدهند؛ درختکاری که کاملا رایگان انجام می‌شود و برای حفظ و ارتقاء سلامت شهروندان است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد افزود: امیدواریم در سایه تعاملات بین‌بخشی شاهد توسعه و گسترش کمربند سبز باشیم.

بهاروند ارتفاعات جنوبی مشهد را فضای بسیار مناسبی برای ورزش‌های خانوادگی دانست و افزود: شرایط خوبی برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و کوهنوری و ... فراهم است که البته شهروندان نیز در ساعات مختلف از آن بهره‌برداری می‌کنند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات