عزم شورای پنجم برای تعیین تکلیف اراضی آبشار جدی  ...

عزم شورای پنجم برای تعیین تکلیف اراضی آبشار جدی ...

عزم شورای پنجم برای تعیین تکلیف اراضی آبشار جدی است

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری، صبح امروز و در مراسم افتتاح «پروژه منازل سازمانی مهر ولایت 1 قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا» با بیان اینکه نیروهای دلاور ارتش، مایه فخر این مرز‌ و بوم هستند و ملت ما همیشه به آنها افتخار کرده است، گفت: در کنار تمام رشادت‌ها، فداکاری‌ها و دلاورمردی‌های نیروهای ارتش طی 8 سال جنگ تحمیلی و همراهی ایشان در نهضت امام(ره) پیوسته در اذهان عمومی مانا خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از پروژه مهر ولایت یک که براساس مصوبه شورای شهر مشهد به ارتش جمهوری اسلامی واگذار شد، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که امروز شاهد به ثمر رسیدن یکی از زمینه‌های تعامل و هم‌افزایی در مدیریت شهری برخاسته از شورای پنجم هستیم.

رئیس شورای شهر مشهدمقدس افزود: ما نیز همچون خانواده بزرگ قرارگاه شمال‌شرق نزاجا از این اتفاق میمون و مبارک خرسند و مسرور هستیم چراکه در تامین مسکن بخشی از کارکنان این مجموعه، به‌عنوان یک نیاز اولیه و اساسی و تاثیرگذار در حفظ آرامش و ایجاد شرایط زندگی مناسب‌تر، ایفای نقش داشته‌ایم.

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه زمینه‌های تعامل و همکاری‌های متعددی بین مدیریت شهری و ارتش وجود دارد، تصریح کرد: تاکنون در این دوره تعاملات بسیاری خوبی هم برقرار شده و امیدواریم هرچه زودتر در خصوص جابجایی پادگان و تکالیفی که متقابلا شهرداری در اراضی آبشار نسبت به ارتش دارد، اتفاقات ارزشمندی شاهد باشیم.

حیدری افزود: با تحقق این مهم در اراضی آبشار، یکی از اهداف بلندمدت فرماندهی قرارگاه شمال‌شرق نزاجا در موضوع مسکن ارتش نیز محقق می‌شود؛ اقدامی که امیدواریم در باقیمانده دوره شورای پنجم شاهد آن باشیم.

وی با بیان اینکه عزم شورای پنجم و شهرداری برای تعیین تکلیف اراضی آبشار جدی است، گفت: امیدواریم با همراهی فرماندهان ارتش، یکی از آرزوهای مردم مشهد و ارتش جمهوری اسلامی عملیاتی شود و شاهد خدمت ارزنده دیگری باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات