بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ...

به گزارش از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالي) در رابطه با استان سیستان و بلوچستان، اظهارداشت: معظم له استان سیستان و بلوچستان را به عنوان تنگه احد جمهوری اسلامی ایران می دانند، بر همین اساس وظیفه ما در حوزه بازآفرینی شهری در این استان نسبت به سایر استان های کشور سنگین تر شده است.
گفتنی است، پیش از این نشست مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهر سازی به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان ،عطاءاله اکبری مدیرکل راه وشهرسازی سیستان و بلوچستان و محمد سرگزی نماینده مردم شریف زابل در مجلس شورای اسلامی وبرخی ازمدیران دستگاههای اجرایی از محله های حسین آباد، اسلام آباد، هیرمند شمالی ، معصوم آباد و منطقه پشت باسکول ( رسالت ) در حاشیه شهر زابل بازدید نمود و ضمن ملاقات و گفتگو با ساکنین این مناطق از نزدیک در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت. همچنین ایشان پس از نشست با استاندار سیستان و بلوچستان از محلات حاشیه نشین شهر زاهدان( بازارچه محله ای بابائیان و پروژه های آسفالت طرفین مسیل کلات شیر آباد و کریم آباد ) بازدید نمود.

وی در رابطه با بازآفرینی شهر زابل گفت: 5 محله در شهر زابل با وسعت 500 هکتار و جمعیتی بالغ بر 48 هزار نفر با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان در دستور کار بازآفرینی شهری قرار گرفته است که خوشبختانه تخصیص اعتبار دو محله آن بطور صدرصد انجام شده و مابقی در مراحل پایانی قرار دارند.
عبوری افزود: دراین محلات تاکنون زیرسازی و جدول گذاری انجام شده و تا دوهفته آینده در تمامی این محلات روکش آسفالت آغاز می شود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان سيستان و بلوچستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان سيستان و بلوچستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان سيستان و بلوچستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات