مدیرعامل شرکت تشریح کرد

مدیرعامل شرکت تشریح کرد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان به تشریح اقدامات این شرکت در راستای مبارزه با ویروس کرونا پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خراسان مهندس رضا ریاحی در این خصوص اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا شرکت برق منطقه‌ای خراسان اقدامات زیادی در راستای مبارزه با این ویروس در سطح شرکت در دستور کار قرار داد که ارزیابی‌ها نشان می‌دهد، شرکت توانسته محیط امن و سالمی برای کارکنان فراهم آورد.

وی در تشریح اقدامات مذکور گفت: پیگیری و خرید 3 دستگاه سم‌پاش شارژی، خرید مواد ضدعفونی محیطی و انسانی، آموزش پرسنل خدماتی نسبت به نحوه ضدعفونی محیط کاری و رعایت بهداشت فردی، تدوین و اجرای ضدعفونی منظم و یک ساعته دستان همکاران در سطح شرکت توسط نیروهای خدماتی، برنامه‌ریزی واجرای دوره‌ای ضدعفونی Fogging سطح شرکت هر 3 روز یک مرتبه و انتشار 400 عدد پوستر آموزشی در سطح شرکت نمونه‌هایی از اقدامات شرکت برق منطقه‌ای خراسان در مبارزه با ویروس کرونا بوده است.

مهندس ریاحی بیان کرد: اندازه‌گیری دمای بدن کارکنان در بدو ورود به شرکت به وسیله تب‌سنج دیجیتالی غیر‌تماسی و تهیه چک‌لیست روزانه همکاران جهت رعایت نکات بهداشتی در هنگام تعویض شیفت همکاران اپراتور نیز از جمله اقدامات مهم شرکت برای مبارزه با ویروس کرونا بوده است.

مهندس ریاحی با بیان اینکه برگزاری جلسه با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و کارشناسان بهداشت محیط جهت دریافت پروتکل کنترل کرونا اقدام مهمی بود که شرکت برای حفظ بهداشت محیط در دستور کار قرار داد، افزود: همچنین برگزاری جلسه با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جهت دریافت محلول ضدعفونی انسانی و محیطی، دریافت و انتشار دستورالعمل مصوب دانشگاه علوم پزشکی و تدوین دستوالعمل و چک‌لیست ضدعفونی کلیه خودروهای سطح شرکت از دیگر تمهیدات شرکت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته تامین اقلام بهداشتی فردی بوده که این اقلام شامل ماسک فیلتردار، ماسک دولایه، دستکش جراحی لاتکس و مواد ضد عفونی و شست‌وشو می‌شود. علاوه بر این ماده ضدعفونی‌کننده آب ژاول نیز جهت ضدعفونی تهیه گردید.

ایجاد مطب و مرکز معاینه همکاران در راستای مبارزه با ویروس کرونا

مهندس ریاحی با بیان اینکه ایجاد مطب و مرکز معاینه و همچنین ارائه مشاوره‌های درمانی در محل باشگاه برق از اهم اقدامات شرکت در مسیر مبارزه با این ویروس بوده، گفت: همچنین اطلاع‌رسانی به کارکنان از طریق اتوماسیون و پیامک نیز در دستور کار ما قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان با بیان اینکه برای سنجش میزان سلامت همکاران تست غربال‌گری در سطح کشور انجام گرفت و گزارش آن برای معاونت حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزارت نیرو ارسال شد، تصریح کرد: غربال‌گری همکاران از طریق سیستم نظرسنجی در 2 مرحله صورت گرفت که از کانال پیامک و سیستم اتوماسیون اداری به کارکنان شرکت اطلاع‌رسانی شد.

مهندس ریاحی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در خصوص موارد بهداشتی در جهت پیشگیری از بیماری کرونا از طریق استند، مانیتورها و اطلاع‌رسانی موارد بهداشتی در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا از طریق اتوماسیون اداری نیز از فعالیت‌های دیگری است که شرکت برای مبارزه با ویروس کرونا به آن اهتمام ورزید.

/ لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خراسان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خراسان

    شرکت برق منطقه ای خراسان

    شرکت برق منطقه ای خراسان یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات