آغاز اجرای عملیات احداث 400 واحدی شهرک بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حض...

آغاز اجرای عملیات احداث 400 واحدی شهرک بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حض...

رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت : عملیات احداث نخستین شهرک مسکونی بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) در قالب طرح اقدام ملی مسکن با حضور پور محمدی امام جمعه مراغه  ، سید مصطفی سید هاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) ، شکری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مراغه ، سلطانی مدیر کل راه و شهرسازی استان ، علی اکبر مهرابیان رئیس هیات مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ، علی بقائی رئیس هیات مدیره گروه گروه اقتصادی تدبیر و اپراتور همراه اول ، غلامرضا علی حسین زاده رئیس سازمان اموال و املاک ستاد اجرائی فرمان حضرت امام و مسئولین ادارات شهرستان مراغه کلنگ زنی شد .

بنابرین گزارش ،  علی اکبر مهرابیان رئیس هیات مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این مراسم گفت : شهرک مسکونی در قالب400 واحد در زمینی به مساحت هفت هکتار و با اختصاص 120 میلیارد تومان ساخته می شود .

پور محمدی امام جمعه مراغه نیز اظهارداشت : رسیدگی به امور نیازمندان و خانواده های کم درآمد از تاکید های دین مبین اسلام است و ستاد اجرائی فرمان حضرت امام در این زمینه فعالیتهای چشمگیری انجام و همزمان با شیوع کرونا با هدف ایجاد همدلی و مواسات اقدامات خوبی در کشور انجام داده است .

شکری فرماندار شهرستان ویژه مراغه هم گفت :  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در محرومیت زدایی از مناطق مختلف کشور نقش به سزایی داشته است .

همچنین سلطانی مدیر کل راه و شهرسازی در این مراسم به اهمیت فعال سازی ساخت مسکن در کشور و ایجاد رونق تولید و اشتغال به عملکرد حوزه راه و شهرسازی در استان پرداخت .

در پایان محرم پور در خصوص مشخصات کلی پروژه که با احداث 400 واحد مسکونی در قالب بلوک های آپارتمانی 2 و 5 طبقه با مساحتی بالغ بر 5/7 هکتار می باشد خاطر نشان کرد : از ویژگی های منحصر به فرد این پروژه مطابق با معیارهای روزآمد شهرسازی ، تامین دسترسی ها و ارتباطات مناسب درونی و بیرونی ، تامین سطوح و فضاهای باز همکانی محلی ، تامین خدمات عمومی مورد نیاز در تامین مرکز محله (محله محور بودن) ،آماده سازی فضای اختصاصی و عمومی همزمان با اجرای پروژه ، نیازها و کاربری های عمومی شامل مدرسه، فضای بهداشتی ،مذهبی و فرهنگی و با الگوی ایرانی و اسلامی احداث خواهد شد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات