مدیرکل راه و شهرسازی  آخرین وضعیت طرح مسکن اقدام ملی در استان یزد را خبر داد

مدیرکل راه و شهرسازی آخرین وضعیت طرح مسکن اقدام ملی در استان یزد را خبر داد

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان یزد:رضا یادگاری، در خصوص تعداد ثبت‌نام کنندگان در دو مرحله ثبت نامی طرح اقدام ملی مسکن در استان یزد، گفت: تعداد ثبت‌نام کنندگان طرح مسکن ملی در استان یزد، 16 هزار و 607 نفر بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با بیان اینکه در مرحله اول هزار نفر در شهر یزد ثبت‌نام نمودند، که در بررسی اولیه از این تعداد 600 نفر واجد شرایط بودند افزود: در مرحله دوم 14 هزار و 52 نفر در سطح استان ثبت‌نام کردند که 10 هزار و 246 نفر آن مربوط به شهر یزد بودند که در حال پالایش هستند.

وی به جانمایی‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهر یزد اشاره و خاطرنشان کرد: بلوار شهید نواب صفوی ، آزادشهر، بلوار آیت ا... مدرس، اراضی پشت صدا و سیما از جمله مکان‌هایی است که برای ساخت مسکن طرح اقدام ملی در شهر یزد در نظر گرفته شده است.

یادگاری مدت زمان ساخت و تحویل مسکن طرح اقدام ملی را دو سال عنوان کرد و اظهار داشت: متولی ساخت و ساز و پالایش متقاضیان به جز شهر یزد بر عهده اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در خصوص اینکه آیا مرحله سوم ثبت‌نام مسکن ملی وجود خواهد داشت یا خیر، گفت: با توجه به اینکه ثبت نام مرحله دوم بدون ظرفیت محدود و بصورت آزاد انجام پذیرفته، در صورت تصمیم وزارت راه و شهرسازی مرحله بعدی ثبت‌نام هم برای افراد امکان پذیر خواهد بود.

وی اذعان کرد: برای متقاضیانی که در مرحله دوم از طریق شماره پیامک اعلامی از سوی وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام کردند طی ماه های آینده امکان بارگیری اطلاعات در سامانه مهیا می شود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات