معاون وزیر راه و شهرسازی جهت بازدید از پروژه های نیمه تمام بیمارستانی استان به گیلان سفر کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی جهت بازدید از پروژه های نیمه تمام بیمارستانی استان به گیلان سفر کرد.

همزمان با چهارمین روز از دهه مبارکه فجر :
معاون وزیر راه و شهرسازی جهت بازدید از پروژه های نیمه تمام بیمارستانی استان به گیلان سفر کرد.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی وعمومی کشور در اولین روز از سفر دور روزه خود به گیلان از بیمارستان در دست احداث لنگرود و تالش بازدید کرد.

به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان، مهندس عليزاده معاون وزير راه و شهرسازي در جریان بازدید از مراحل اجرایی احداث بیمارستان لنگرود گفت : بیمارستان137 تختخوابی شهرستان لنگرود در زمینی به مساحت 45هزارو179متر مربع با زیر بنای 11هزار متر مربع با احتساب ساختمانهای جانبی در4 طبقه روی کرسی با ظرفیت کلی 137 تخت، در حال احداث می باشدکه با پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصد در حال تکمیل است.

مهندس علیزاده با بیان اینکه این مرکز درمانی بدلیل برخورداری از بخشهای مختلف درمانی از جایگاه خاصی برخوردار است تصریح کرد:این مرکز درمانی به گونه ای طراحی شده که در بخش زایمان هر اتاق دارای vip برای همراهان و بخش nicu مراقبت ویژه نوزدان نیز در این بیمارستان پیش بینی شده است .
همچنین دارای بخشهای icuوccu،بستری مردان وزنان ،اتاق عمل ،اورژانس ،رادیو لوژی ،ریکاوری و.. می باشد
وی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح گفت:به دلیل فرسودگی وگذشت عمر بیش ازحد بیمارستان موجود در شهرستان وناکافی بودن بخش ها وکمبود فضا جهت خدمات پزشکی این بیمارستان در دست احداث است.
وی افزود : تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا پایان سال عملیات ساخت این بیمارستان به اتمام برسد و جهت تجهیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی شود.
معاون وزیرومدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی وعمومی کشورگفت:دردوسال گذشته 4 بیمارستان در شهرهای آستارا ،رضوانشهر ،شفت ولاهیجان در استان گیلان تکمیل ومورد بهره برداری قرار گرفت و خوشبختانه بلاخره عملیات ساخت بیمارستان تالش هم به اتمام رسید و جهت تجهیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد.
وی افزود:این مرکز درمانی در زمینی به مساحت 32هزار متر مربع وبا زیر بنای 15هزار و995متر مربع در 4 طبقه احداث شده ودارای ظرفیت 231تخت دربخش‌های مختلف درمانگاه، اورژانس، CCU و ICU، بستری مردان ،زنان وکودکان ،دیالیز، جراحی خاص و بخش مراقبت ویژه است وبگونه ای طراحی شده است که نیازهای تخصصی پایه پزشکی شهرستان را تامین می کند وبدلیل قرار گیری در مسیر شریانی دارای 30 تخت مراقبت ویژه نیز می باشد تا تصادفات احتمالی را پاسخگو باشد.
گفتنی است : معاون وزیرومدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی وعمومی کشور فردا و در دومین روز از سفر کاری خود به گیلان ، بازدید از بیمارستان در دست احداث رشت را در برنامه خود دارد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات