مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست نیروگاه  کرمان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست نیروگاه کرمان برگزار شد

تاریخ درج خبر:1398/09/15

به گزارش روابط عمومی نیروگاه کرمان در این مراسم بحرالعلوم مدیرعامل این  نیروگاه در خصوص رسالت مدیران حراست و تعهد و مسئولیت پذیری آنها  گفت: حراست به عنوان چشم مدیر در سازمان و با توجه به اشراف اطلاعاتی که به مجموعه دارد می تواند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شود . البته بسیار روشن است که مسئولین حراست ، زمانی می توانند در این خصوص موفق باشند که از علم ، تخصص ،درایت و روشن بینی خوبی برخوردار باشند .
وی وظایف اصلی حراست را هادی و راهنما بودن در کنار سایر ارکان سازمان بعنوان بازرسي در جهت حفظ و نگهداشت سرمایه های اصلی صنعت در دو جهت پرسنلی و سرمایه ثابت تجهیزاتی دانست و بیان داشت: سازمان ها پویا و بالنده نخواهند شد مگر اینکه در راستای تحقق اهداف و استراتژی سازمانی فرصت هایی جهت جانشین پروری و استفاده از جابجایی ها، فرصتهایی هم به لحاظ رشد و خلق ایده را فراهم آورند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات چند ساله احمد رستمی در مدت تصدی مسئولیت وی در حوزه حراست، با انتصاب شهروز شهرکی، برای وی نیز در ادامه راه در مجموعه حراست آرزوی سعادت و توفیق نمود.
در ادامه روحی مدیركل حراست شرکت مادر تخصصی  از خدمات پرسنل نیروگاه کرمان در جهت خدمت رسانی و تأمین برق مطمئن تقدیر و تشکر نمود و با بيان مطالبی در زمینه نقش و اهمیت حراست ها و تبیین اهداف آنها گفت: احیای فريضه امر به معروف و نهی از منکر ، حفظ و صیانت از آبروی همکاران مجموعه، اخلاق مداری، پرهیز از جناح گرایی، حفظ بیت المال، رعایت نظم و مقررات، داشتن روحیه انتقاد پذیری، شجاع ونترس بودن، اشرافیت بر محیط، و جانشین پروری از خصوصیات بارز  و وظایف خطیر واحد های حراست است.
وی حراست امروزی را تخصصی، فنی و آسیب شناس معرفی نمود و افزود: وظیفه اصلی حراست ، مواظبت از سلامت سازمان است ؛ چرا که هر سازمانی جهت نیل به اهداف خود به سلامت درونی و بیرونی نیاز دارد . از آنجا که سلامت هر سازمان همواره در معرض آلودگی ها و تهدید های درونی و نفوذی است ، برای حفظ سلامت و پیشگیری از آلودگی ها نیازمند سیستمی هستیم که با دقت زیاد اولاً : از نفوذ آفت ها به داخل سیستم جلوگیری کند . ثانیاً : با تشخیص و شناخت آفت های درونی ، زمینه های علاج به موقع و سلامت سازمان را فراهم سازد .
در ادامه مراسم وی از خدمات  رستمی  تقدير و شهرکی  را به عنوان مدير جديد حراست نیروگاه کرمان معرفي کرد

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق کرمان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق کرمان

    شرکت مدیریت تولید برق کرمان

    شرکت مدیریت تولید برق کرمان یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات