پیام تسلیت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خوانسار در پی شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی

پیام تسلیت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خوانسار در پی شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری خوانسار ، ومن المومنین رجالا صدقو ما عاهدالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا

شب می‌رود و عطر سحر می‌گردیم

در صبح ظهور یار بر می‌گردیم

غم نیست که قاسم سلیمانی رفت

ما را بکشید زنده‌تر می‌گردیم

آسوده برو ....

ما برای تحقق آرزویت ، ایستاده‌ایم...

خون تو، عامل اتحاد، برای پایان اسرائیل است.

با توجه به کارنامه درخشان فرمانده شهید نیروی قدس سپاه، شهادت؛ اجر ۴ دهه مجاهدت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

نقش بی‌بدیل سردار سلیمانی در مدیریت منطقه و مقابله با دشمنان، القابی چون «شبح فرمانده»، «قدرتمندترین فرد خاورمیانه» و «کابوس اسرائیل» را از سوی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها برای او به دنبال داشته است.

تاثیر فرهنگ جهاد و مقاومت از جبهه های ایران

ازجمله قابلیت‌های فرماندهی سردار سلیمانی در نیروی قدس سپاه، فعال کردن ظرفیت‌های آشکار و پنهان در جبهه مقاومت بجای فرماندهی مستقیم بر نیروها بود و درست در همین نقطه است که ما با چهره دیگری از توانمندی های این فرمانده کارکشته و نیروهای تحت امرش مواجه می‌شویم و آن همراه کردن نیروهای مبارز با فرهنگ های مختلف از سراسر جهان اسلام است که یک نمونه آن را در سوریه دیدیم؛ جبهه ای که رزمندگان و مجاهدان ایرانی، لبنانی، سوری، افغانستانی، عراقی، پاکستانی و... در کنار هم با دشمن مشترک جنگیدند.

راز موفقیت فرمانده نیروی قدس در برقراری ارتباط با توده‌های مردمی کشورهای مسلمان را بدون شک باید در دهه‌های قبل و در جریان سال های دفاع مقدس جستجو کرد.

قاسم سلیمانی که به وضوح تحت تاثیر روحیات به جامانده از دوران جنگ تحمیلی قرار دارد، سعی کرد تا این فرهنگ را در تمامی گستره جبهه مقاومت بسط و گسترش دهد و درواقع با تمسک به همین ویژگی‌ بود که می‌تواند جبهه متحدی از مجاهدان کشورهای اسلامی را دور هم جمع کند.

بخشی از گفتگوی 90 دقیقه ای اخیر او نیز به تبیین و تشریح همین موضوع اختصاص داشت و وی به خوبی توانست این مسئله را در قالب دو خاطره منحصر به فرد به مخاطب خود منتقل کند.

به هر ترتیب، سخن گفتن از مردی که بیش از نیمی از عمر 40 ساله خدمت خود را در گمنامی و مجاهدت های خاموش گذرانده کار آسانی نیست. سال ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند تا شاید از آن طریق بهتر بدانیم حقایق پنهان از مجاهدت های این فرمانده شهید را درک کنیم.

حاج قاسم سلیمانی عزیز شهادت گوارای وجودتان ، مگر می شود ابتدای اسمت شهید حاج قاسم نباشد ، اصلا شهادت سالها برای درآغوش کشیدنت انتظار کشید .

امروز واژه شهادت به آرزویش رسید و تو را عاشقانه در آغوش کشید.

حاج قاسم خوش به سعادتت که به آرزویت رسیدی آن هم در بهترین روز و بدست شقی ترین و خبیث ترین دشمن .

یقین داریم شهادتت مانند زندگیت منشا برکات زیادی برای جبهه حق خواهد بود .

ای شهادت ، حاج قاسم ما را آرام و با وقار در آغوش گیر که او عزیز میلیونها دل عاشق است.

شهادت سردار رشید و سرافراز اسلام، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت بقیت الله،مقام معظم رهبری،ملت شهید پرور ایران و جهان اسلام تسلیت و تعزیت عرض میکنیم.

ایشان به فرموده مقام معظم رهبری خاری در چشم دشمنان اسلام بود و دشمنان با حضور ایشان و یارانش خواب خوش و آرام وقرار نداشتند.بی شک انتقام سختی در انتظار دشمنان است و خط جهاد و مقاومت ادامه خواهد داشت.

او اسوه و الگوی مقاومت بین المللی بود.بالاخره او نیز به یاران شهیدش پیوست.

سردار عزیز ما شهادت گوارای وجودتان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوانسار

    منبع خبر

    شهرداری خوانسار

    شهرداری خوانسار

    شهرداری خوانسار یک شهرداری در شهر خوانسار می باشد

      نظرات