اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان زنجان با امام جمعه معزز و نماینده محترم ولی فقیه در استان دیدار کردند

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان ، مسعود بیات منش رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان زنجان به همراه اعضای شورا با آیت الله خاتمی نماینده محترم ولی فقیه در استان دیدار و نسبت به ارائه گزارش عملکرد تک تک دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اقدام نمودند.

بیات منش در این دیدار پیگیری های استقرار پارک لجستیکی در استان ، دو خطه کردن راه آهن و اقدام ملی مسکن را از اهم این عملکردها بیان نمود.

حضرت آیت الله خاتمی ضمن تقدیر از گزارشات و عملکرد دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان گفت : نوع برخوردها با ارباب رجوع در ادارات باید مناسب باشد تا اربابان واقعی این خدمتگذاران بتوانند به خادم خود اطمینان و اعتماد کنند.

ایشان در خصوص مسئولیت های راه و شهرسازی بیان نمود : این مسئولیت ها به دو صورت اختیاری و غیر مترقبه تقسیم میشود. در مأموریت های اختیاری از شما درخواست میشود با سر کشی های منظم به پروژه ها و حوزه استحفاظی با رفع موانع کوچک از بروز حوادث ناگوار و هزینه های بالا جلوگیری بعمل آید. در حواث غیر مترقبه مانند سیل  ، زلزله و نزولات آسمانی ایثارگرانه و مسئولیت پذیر باشید.

در پایان ایشان توفیق خدمت را از خداوند متعال برای تمامی کارکنان راه و شهرسازی مسئلت نمود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات