موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (ITECC) یک دوره آموزشی با عنوان « قانون امور گمرکی با رویکرد ترخیص کالا» برگزار می‌کند.

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (ITECC) یک دوره آموزشی با عنوان « قانون امور گمرکی با رویکرد ترخیص کالا» برگزار می‌کند.


موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران در تداوم برنامه‌های آموزشی خود برای فعالان اقتصادی بخش خصوصی در نیمه دوم سال، یک دوره آموزشی هشت ساعته برای بررسی چند و چون قانون امور گمرکی و فرآیندهای ترخیص کالا برگزار می‌کند.

نخستین جلسه این دوره آموزشی 22 دی ماه سال جاری از ساعت 16 لغایت 20 برگزار می‌شود و دومین جلسه آن نیز سه‌شنبه 24 دی ماه خواهد بود.

سرفصل‌های آموزشی این دوره نیز شامل مواردی چون نکات کلیدی قانون امور گمرکی، رویه‌های گمرکی نظیر واردات قطعی، ورود موقت، ورود موقت جهت پردازش، مرجوعی، ترانزیت داخلی و ترانزیت خارجی، مصادیق قاچاق کالا، اسناد مثبته، اینکوترمز 2010 و2020، اسناد بازرگانی (پروفرما اینویس، اینویس، پکینگ لیست، گواهی مبدا )، اسناد حمل و قوانین و کنوانسیون‌های حاکم بر اسناد حمل خواهد بود .

علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با تکمیل و ارسال فرم ثبت‌نام به آدرس ایمیل Edu@tccim.ir آمادگی خود برای حضور در این دوره را اعلام کنند. ضمن این که امکان ثبت‌نام به صورت آنلاین نیز از طریق سایت اتاق تهران نیز فراهم است .

هم‌چنین مخاطبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند. با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت حضور در این دوره با متقاضیانی است که زودتر ثبت‌نام خود را تکمیل و نهایی کنند.

دریافت فرم ثبت نام

لینک اصل خبر در سایت انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (ستصا)

    منبع خبر

    انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (ستصا)

    انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (ستصا) یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات